حمایت انجمن اسلامی پزشکان ایران از لیست شورای ائتلاف

انجمن اسلامی پزشکان ایران برای حضور حداکثری در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و حمایت از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (جبهه انقلاب) بیانیه ای را منتشر کرد.

سرویس انتخابات شانا- و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دربیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران آمده است :

ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی

سلام علیکم

خداوند بزرگ را سپاس که تمام معادلات جهان در عصر خمینی کبیر(ره) و با تداوم رهبری پیامبر گونه آن رهبر فقید حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی به نفع مسلمین و مستضعفان جهان در حال تغییر و دگرگونی است .

امروز ایران اسلامی ام القراء جهان اسلام است که با  رهبری مقام عظمای ولایت  و با دلاور مردی جبهه مقاومت در غزه ، و حزب الله در لبنان و شیر مردان احرار یمنی همچون مصداق مجاهدان فی سبیل الله و خیبر شکنان عصر رسول اکرم (ص) آسایش و آرامش را  از صهیونیست جنایتکار ربوده است .

ملت عزیز ایران اینک وقت آن است که همه با هر گرایش و سلیقه ، دست در دست و با  پیروی از رهبر عزیز مقتدرمان بار دیگر شور دیگری به پا کنیم و به جهانیان ثابت کنیم که ما همچنان ایستاده ایم و استکبار ستیز .

انجمن اسلامی پزشکان ایران  با تمام توان ، و با حمایت از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (جبهه انقلاب) در جهت تحقق ، مجلسی انقلابی ، فعال ، کار آمد و مردمی حول محوریت رهبری و نظام مقدسمان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان شرکت خواهیم کرد .

دکتر سید علی ریاض

دبیر کل

حمایت انجمن اسلامی پزشکان ایران از لیست شورای ائتلاف

حمایت انجمن اسلامی پزشکان ایران از لیست شورای ائتلاف

کد خبر 3043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha