عضو شورای مرکزی ائتلاف: هر جا ما را تحریم کردند، آنجا بن‌بست‌ها را شکستیم

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: دشمن وقتی با شکست های مکرر روبرو می شود و آبروی نظام سلطه می رود، به تحریم روی می آورد.

سرویس اخبار شانا - اسماعیل احمدی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تحریم سردار کوثری توسط اتحادیه اروپا گفت: طبیعتا وقتی اقدامات ما مغایر اصول انقلاب است، دشمن از ما تعریف و هرگاه فعالیت های ما انقلابی و اثرگذار بوده، ما را تخریب می کند.

*شهدا به ما آموختند که ببینید توپخانه های دشمن کدام سنگر را می زند

وی در ادامه تبیین ماهیت اینگونه تحریم ها، به پندی راهگشا از شهیدان عالی مقام انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: تحریم اشخاص انقلابی حکایت از این دارد که آنها عملکرد درست و صحیحی داشتند و خط سیری را که دنبال می کردند، همان صراط مستقیمی است که همواره بزرگان به ما توصیه کردند، شهدا هم به ما آموختند که همیشه ببینید توپخانه های دشمن کدام سنگر را می زند، طبیعتا آن سنگری است که برای دشمن تهدید بوده، به همین دلیل مورد هجمه قرار گرفته است.

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سپس ابراز داشت: محضر سردار کوثری تبریک عرض می کنیم که مورد تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفته اند.

احمدی تحریم ها را از سر ضعف و زبونی دشمن دانست و گفت: دشمن وقتی با شکست های مکرر روبرو می شود و آبروی نظام سلطه می رود، به تحریم روی می آورد.

وی در همین زمینه افزود: به خیال واهی دشمن، این تحریم ها اثر خواهد داشت در حالیکه در طول ۴۴ سال انقلاب، همواره شاهد هستیم که تحریم ها موجب رشد و بالندگی و شکوفایی کشور عزیز ما شده است.

*هر جا ما را تحریم کردند، آنجا بن بست ها را شکستیم

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در وصف بیشتر غلبه ایران اسلامی بر تحریم، اظهار داشت: هر جا ما را تحریم کردند، آنجا بن بست ها را شکستیم و راه های میانبر را خلق کردیم، از دیواره های علم و دانش عبور کردیم و به خودکفایی و استقلال رسیدیم.

احمدی پس از بیان اوصاف فوق، تصریح کرد: تحریم اشخاص چیزی جز محبوبیت بیشتر آنها در میان جامعه ما و عزم و اراده بیش از پیش عزیزانی که تحریم شدند، نخواهد داشت. این تحریم موجب بالاتر رفتن انگیزه آنها برای تکمیل فعالیت های انقلابی شان خواهد شد. امیدوار هستیم یک روزی دشمنان احمق ما بدانند که چه خطاهای بزرگی مرتکب شدند.

وی علی رغم تلاش دشمن برای توقف روند سریع پیشرفت کشور، تأکید کرد: ایران اسلامی همواره راه صعودی پیشرفت خود را طی خواهد کرد و ان شاءالله دیر و دور نیست که به قله های پیشرفت و تعالی دست خواهد یافت.

کد خبر 308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha