بیانیه شورای ائتلاف خوزستان در محکومیت آتش زدن قرآن کریم در سوئد

در مقابل اقدام جمعی از ایادی ضددین و شیطان‌صفت در آتش زدن قرآن کریم با مجوز دولت سوئد، شورای ائنلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان بیانیه‌ای صادر کرد.

استان‌های شانا - شورای ائنلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان در واکنش به اقدام خصمانه علیه قرآن و اسلام در سوئد بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

به نام خدا

سالهاست که شیطان بزرگ و پیروان او تلاش می‌کنند راه را بر تجلی حق ببندند و با اقدامات سخیف از گسترش اسلام در جهان جلوگیری کنند. وقتی راهی به اهداف پلید خویش نیافتند، با اعمالی کوردلانه و ددمنشانه و از روی استیصال رو به اهانت به مقدسات آورند. این شیاطین که سعی می‌کنند با اقدامات سخیف، قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرده و با این اقدام ابلهانه مردم را از اسلام دور کنند! و یکبار دیگر، عناد و کینه‌توزی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان جهان آشکار ساختند.

شورای ائنلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان ضمن محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام نابخردانه، کوردلانه و غیرانسانی، خواستار بررسی عوامل بروز اینگونه افعال دشمنان است. همچنین از مسئولین امنیتی و قضایی می‌خواهیم راه‌های مقابله با این اقدامات کور دشمنان را تدبیر و جهت جلوگیری از هتاکی عناصر کوردل و ضددین، تدابیر لازم را اتخاذ فرمایند.

کد خبر 311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha