کد خبر 321
۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
دفتر استان البرز حزب "نسل نو" فعال شد

دبیرکل حزب نسل نو کشور گفت: اصلی ترین مساله امروز آن است که باید مردم در حل مسایل کشور حضور و مداخله موثر داشته باشند.

سرویس احزاب شانا - مهدی اقراریان روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی حزب نسل نو استان البرز افزود: وقتی مردم در عرصه های مشارکت حضور می یابند و رای می دهند مصداق مشارکت فعال آن است که مردم پس از انتخابات در فرآیند پیش روی مسوول، باید نظارت و طرح ریزی داشته باشند .

اقراریان گفت: احزاب و کارگروه ها پژواک صدای مردم به مسوولان هستند و حزب نسل نو در این زمینه برای کمک آمده است .

وی یادآور شد: واژه "کمک" برای حزب نسل نو به آن معنا است که از سه حرف این کلمه به دنبال "کشور مردم دارانه کارآمد" هستیم .

دبیرکل حزب نسل نو کشور اضافه کرد: حزب نسل نو در امتداد حزب جمهوری اسلامی در تلاش برای کارسازی و تربیت نیرو است .

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: ضمن احترام به پیشکسوتان در اعتلای نظام جمهوری اسلامی به دنبال گسترش انقلابی گری هستیم .

اقراریان در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: مشکلات کشور راه حل دارد پس امیدوار باید بود و به مولفه های همدلی و همراهی توجه کرد .

وی گفت: امروز کشور به مصلحان اجتماعی نیاز دارد که برجسته ترین آنان امام راحل (ره) بود و دراین مسیر می توان از شخصیت های بزرگواری مانند شهید بهشتی ، شهید چمران و شهید سلیمانی یاد کرد.

اقراریان با اشاره به اینکه خانواده شهید مدافع امنیت "روح الله عجمیان" یک خانواده بزرگ منش هستند بیان کرد: این خانواده هیچ چیزی از انقلاب نخواسته و تمام تلاش خود را برای حفظ ارزش های نظام اسلامی بکار بسته است.

وی تاکید کرد: خانواده های شهدا الگوی بارزی هستند که رشادت های آنان باید برای نسل امروز هرچه بیشتر تبیین گردد.

در این نشست که پدر شهید عجمیان نیز حضور داشت سید حمید میران به عنوان دبیر حزب نسل نو استان البرز معرفی شد و این حزب رسما فعالیت خود را در استان آغاز کرد.

کد خبر 321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha