بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره اهانت به قرآن کریم

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای در واکنش به اهانت به قرآن کریم در سوئد، تأکید کرد: اهانت به قرآن کریم حاکی از ضعف برهان و فقر فکری در مقابل کلام وحی است.

سرویس احزاب شانا - جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در واکنش به اهانت به قرآن کریم در سوئد بیانیه ای صادر و تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آیات الهی به دست بزدلان شیطان صفت، اقدامی از سر عجز و ناتوانی است که پرده از ادعاهای پوچ و پوشالی این قوم ظالم بر می دارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وَیَسْتَعْجِلُونَکَ بِالْعَذَابِ ۚ وَلَوْلَا أَجَلٌ مُسَمًّی لَجَاءَهُمُ الْعَذَابُ وَلَیَأْتِیَنَّهُمْ بَغْتَةً وَهُمْ لَا یَشْعُرُونَ»

«آنها با عجله از تو عذاب را میطلبند، و اگر موعد مقرری تعیین نشده بود،عذاب به سراغ آنها میآمد؛ و سرانجام این عذاب بطور ناگهانی بر آنها نازلمیشود در حالی که نمیدانند.»

سوره عنکبوت؛ آیه35

با گذشت بیش از چهارده قرن از نزول قرآن کریم هیچ قدرتی نتوانسته در اسلوب بیان، کلمات و مضامین ملکوتی آن خللی بیابد، آن را تحریف کند یا آیه ای به مانند آن بیاورد. این کلام الهی سند جاودانه سعادت و نیکبختی همه انسان ها در همیشه تاریخ و منبع غنی آرامش است. شیطان صفتان سعی دارند با هتک حرمت آن مردم را به ضلالت و گمراهی بکشانند، در حالیکه خدای متعال می فرماید: «َو َ اللَّه ُ مُتِم ُّ نُورِه ِ و َ لو ْ کرِه َ الْکافِرُون َ» خداوند بر خلاف میل کافران نور خود را تتمیم و تأیید می کند. امروز روز اتحاد جهان اسلام علیه خدعه های سازمان یافته قدرت های پوشالی بین المللی است که با حربه های متعدد از جمله تبلیغات منفی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها، اخبار غیرواقعی و دروغین را برای تحریف شریعت الهی در سطح جهان گسترش می دهند و اسلام هراسی را تقویت می کنند. حماقت و گستاخی معاندین به جایی رسیده که سیاستمداران پشت پرده و غاصبان مزدور آنان آشکارا به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت می کنند. رهروان واقعی با استناد به آیه «إِنَّا نَحْن ُ نَزَّلْنَا الذِّکْر َ وَإِنَّا لَه لَحَافِظُون» به خوبی می دانند که قرآن ذکر محفوظ است و نهایت دشمنی و تعرض به کلام وحی، هلاکت و نابودی است، همانگونه که اسلاف معاندین نیز خوار و ذلیل شدند.

*اهانت به قرآن کریم، ناشی از ضعف برهان و فقر فکری غرب در برابر کلام وحی است

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ایران همگام با مردم شریف مسلمان ایران و مسلمانان جهان، بی حرمتی و اهانت به مقدسات مسلمین را به شدت محکوم می کند و به جاهلان جدا افتاده از سر چشمه ی وحی و فروافتاده در گرداب بی هویتی و معنا گریزی، هشدار می دهد که ای ابلهان و منادیان کذاب حقوق بشر و آزادی بیان و سردمداران جبهه شیطان! بدانید که امروز در سایه اراده الهی و آگاهی فزاینده وجدان های بیدار انسانی، اهانت به کلام وحی نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان جهان، بلکه توهین به هر انسان آگاه و آزاده است. بدانید قرآن کریم، تجلی رحمت و مغفرت الهی و حقانیت دین مبین اسلام، هرگز نابود شدنی نیست و این رفتار موهن حاکی از ضعف برهان و فقر فکری در مقابل قرآن کریم است. اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آیات الهی به دست بزدلان شیطان صفت، اقدامی از سر عجز و ناتوانی است که پرده از ادعاهای پوچ و پوشالی این قوم ظالم بر می دارد. جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی این حرکت شنیع و رذیلانه را محکوم نموده و تاکید میکند این شرارتها حاصلی جز مستحکمتر شدن پیوند مسلمانان جهان با همدیگر و اعتصام به حبل متین الهی امت اسلامی یعنی قرآن مجید و اهل بیت علیهم السلام نخواهد داشت.

کد خبر 334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha