تحلیل عضو شورای راهبردی ائتلاف ایلام از الزامات دوران پساآشوب

حقجو مهمترین اقدام در حال حاضر را برقراری امنیت دانست و تصریح نمود : در سایه امنیت جهاد تبیین می تواند جریان پیدا نماید.

سرویس استان‌های شانا - دکتر "عبدالحسین حقجو " عضو شورای راهبردی ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی ایلام در سخنانی به تبیین مسائل اجتماعی جامعه پرداخت و گفت : آنچه که موجب التهاب و  انفجار اجتماعی می شود،فهم ناقص و برداشت ناصواب از حقیقت امور است .

وی با بیان اینکه طغیان حاصل گم کردن مسیر حرکت است اظهار کرد : در جامعه دینی مهم ترین عامل طغیان و انفعال تراکم شبهه است طفیان و بغی می تواند موجب ارتجاع و بازگشت به جاهلیت باشد اما اگر با مقاومت جبهه حق ،اهل بغی در هم شکسته شدند،باید در دوره پسا طغیان و آشوب با باز مهندسی اجتماعی و باز تولید مفاهیم ارزشی و استفاده از زبان هنر و رسانه سلول های معیوب باقیمانده در پیکر جامعه را درمان نمود.

" حقجو " مهمترین اقدام در حال حاضر را برقراری امنیت دانست و تصریح نمود : در سایه امنیت جهاد تبیین می تواند جریان پیدا نماید.

ایشان در ادامه به حوزه ی اقتصاد اشاره و تاکید نمود : در حوزه اقتصاد که مهمترین فصل مشترک گروه های اجتماعی است،حل مشکلات کلیدی مانند تورم،بیکاری،مسکن و تسهیل شرایط برای ازدواج در دستور کار قرار گیرد و طبیعی است که دولت باید در گزارش عملکرد به مردم ، به مولفه های شایسته سالاری و مبارزه جدی و بی امان با فساد،تبعیض و فقر توجه نماید ودر این راستا  اقدام جدی و ملموسی به عمل آورد.

کد خبر 338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha