تقدیر عضو کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف از اقدام ویژه وزیر کشور

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: وقت و زمانی که وزیر کشور برای شنیدن مسائل استان ها بطور جداگانه با رئیس و دبیر شورای ائتلاف هر استان اختصاص دادند بی نظیر بود.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب،  حمیدرضا ترقی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی و عضو کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ارزیابی همایش سراسری اخیر روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که ۱۰ و ۱۱ آذرماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این اجلاس نسبت به اجلاس سال های قبل از تنوع بیشتری برخوردار بود و نشان دهنده این بود که مسئولان نظام برای شورای ائتلاف و توانمندی آن اهمیت ویژه ای قائل هستند و حضور در شورا را ضروری احساس می کنند.

وی افزود: سخنان حجت الاسلام و المسلمین طائب و تحلیل مسائل سیاسی از سوی ایشان اقناع کننده و بصیرت افزا بود.

ترقی با بیان اینکه وقت و زمانی که وزیر کشور برای شنیدن مسائل استان ها بطور جداگانه با رئیس و دبیر شورای ائتلاف هر استان اختصاص دادند بی نظیر بود، اظهار داشت: علاوه بر این اقدام جهادی، صحبت های وزیر کشور حاکی از این بود که دولت معتقد است شورای ائتلاف و احزاب باید نقش حلقه های میانی را ایفا کنند که جای خوشوقتی دارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشهد، راهنمایی ها و تذکرات دکتر حدادعادل را مغتنم دانست و افزود: ملاقات با رئیس جمهور محترم، فرصت کم سابقه ای بود که برای ائتلاف پدید آمده بود. سخنان آیت الله رئیسی در جمع اعضای شورای ائتلاف، با حسن نیت و اعتنای به شورا همراه بود.

وی با بیان اینکه نکاتی که آیت الله رئیسی فرمودند، باید به سمت اجرایی شدن برود، گفت: ایشان فرمودند آقای منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور با کمک شورای ائتلاف، ساز و کار تعامل میان دولت و شورای ائتلاف را فراهم کنند.

ترقی بیان داشت: در حضور آیت الله رئیسی، سخن رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور را نقل کردم که فرمودند؛ «دولت باید مظهر وفاق باشد. بعضی از این تغایرهای موهومی را که در بین مردم وجود دارد، بایستی با نگاه وفاق‌آمیز و نگاه ملاطفت به عموم مردم این توهّمات را تضعیف کرد. حالا ممکن است این نگاه‌ها، این اختلاف نظرها بکلّی از بین نرود لکن بایستی از تأثیرگذاری آنها در حرکت جامعه جلوگیری کرد.» بر این اساس، در خواست کردم که دولت برنامه ای را برای تحقق فرمایش رهبر انقلاب داشته باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشهد افزود: همچنین درخواست کردم که دولت برای جامعه پذیری دینی و جامعه پذیری سیاسی نسل جوان و افزایش مشارکت مردم سرمایه گذاری ویژه ای داشته باشد.

وی بیان داشت: بیان کردم که با انقلابی که در آموزش و پرورش ایجاد کردید و رتبه بندی معلمان را اجرا کردید، به تقدم و ترجیح تزکیه بر تعلیم نیز توجه کنید.

عضو کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف همچنین گفت: به مشهد که پایتخت معنوی جهان اسلام است اشاره و تأکید کردم که دولت توجه کند که دوقطبی سازی در مشهد آثار نامطلوبی خواهد داشت.

کد خبر 35

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha