تقابل انقلابیون باعث عدم تحقق آرمان‌ها می‌شود/ نباید حضور نیروهای انقلاب فقط برای انتخابات باشد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس بر لزوم وحدت نیروهای انقلابی تاکید کرد.

سرویس استان‌های شانا - دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در جمع اعضای این شورا در استان فارس با اشاره به وضعیت کنونی انقلاب اسلامی گفت: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب گذشته و با انواع موانع و مشکلات نظیر دشمنی استکبار جهانی و تحریم روز افزون، جنگ تحمیلی، توطئه های فرهنگی و... رو به رو بوده است.

حدادعادل با اشاره به اینکه تحریف و تحریم دو راهبرد مهم دشمنان است، اظهار کرد: برای تحریک اذهان عمومی و ایجاد تنگنای اقتصادی دشمنان در تلاش هستند بنابراین در اغتشاشات پاییز امسال از یک طرف گرانی و مشکلات معیشتی و از طرف دیگر جنگ نرم در فضای مجازی دو عامل اصلی بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حوادث امسال را بی سابقه در طی عمر انقلاب از جهات مختلف دانست و تاکید کرد: شکل خیابانی اغتشاشات مهار شده و این حوادث باید زنگ خطر و عبرت آموز باشد.

وی در ادامه بر وحدت بین نیروهای انقلابی تاکید داشت: باید در عصر امروز، تفرقه را به وحدت تبدیل کنیم و تقابل باعث عدم تحقق آرمان ها خواهد شد بنابراین اگر همسو باشیم در دفع فتنه دشمنان موفق خواهیم شد.

حداد عادل دلایل دشمنی کشور های غربی و آمریکا با انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از دو جهت راه سازش با استکبار را بسته است، حرف اول انقلاب حاکمیت دین خدا در جامعه بوده و نقطه مقابل تفکر غربی می باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: از رنسانس تا امروز دنیای غرب دین را از صحنه حکومت طرد کرده و در غرب دین در کلیسا محبوس است بنابراین دین حق دخالت در زمینه های مختلف ندارد که این معنای حقیقی سکولاریزم می‌باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خط بطلانی بر سکولاریزم کشیده و در ایران قانون برخلاف دین، قانون نیست گفت: طرح "استقلال طلبی" ایران و عدم دخالت بیگانگان در کشور توسط انقلاب اسلامی آتش کینه و نفرت دشمنان را برافروخت. غربی ها خودشان را آقای دنیا می‌دانند تا با دخالت در امور کشورها برجهان حکومت کنند اما با ظهور انقلاب اسلامی در ایران دست‌های غربی‌ها به‌ویژه آمریکا کوتاه شد.

حداد عادل با اشاره به اینکه ایران الگوی تصمیم‌گیری مردم برای کشورشان را به جهان ارائه داد گفت: این انقلاب طی این سال‌ها به همت مردمی که به اسلامیت آن دل بسته بودند، سرپا است و تحریم و دشمنی غربی ها طبیعی می‌باشد و اغتشاشات پاییز امسال نه اولین توطئه دشمن بوده و نه آخرین آن خواهد بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز بیش از گذشته احتیاج به وحدت است و نباید حضور نیروهای انقلاب فقط برای انتخابات باشد چراکه یک عیب بزرگ خواهد بود بنابراین حفظ انقلاب در صدر وظیفه یک حزب در همه زمان‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان تشکیلات سیاسی فرمایشات رهبر انقلاب را اجرایی می‌کند.

در این نشست دکتر مجید فروردین به عنوان رئیس جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی شد.

کد خبر 353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha