پیروزی انقلاب، ایران را به یک قدرت توانمند جهانی تبدیل کرد

پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هندسه قدرت جهانی را شکافته و ایران را به یک قدرت برتر منطقه ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین المللی تبدیل کرده است.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی آمده است:

بهمن ماه فرایمان ایرانیان انقلابی و یادآور خاطرات شیرین و دلنشین در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی میباشد.

دهه مبارک فجر بهمن ماه یادآور مقطع تابناک و ایام بالندگی و روزهای اوج پیروزی ملت بصیر و دین باور و قهرمان ایران است که با رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان امام خمینی(ره) نهضت بزرگ مبتنی بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی (ع) را بوجود آورد و طومار رژیم مستبد ستم شاهی تحت حمایت همه جانبه آمریکا و قدرتهای خارجی را بهم پیچید و برای همیشه به زباله دان تاریخ انداخت.

دهه مبارک فجر یادآور پیروزی نهضتی است که امام خمینی (ره) آغازگر حرکت آن در جهان شد و قدرت خاموش مسلمانان را بیدار و اعتماد به نفس را در گروههای مقاومت اسلامی زنده ساخت. ماه درخشان بهمن دهه مبارک فجر فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرصت مغتنمی است برای بازخوانی جانفشانی‌های مردم آزاده ایران اسلامی در شرایطی که جهان درگیر جنگ سرد در رقابت فعال دو ابر قدرت که هر کدام به شکلی دین را عامل عقب ماندگی در پیشرفت می دانستند بود، با ایمان به خدا و مکتب انسانی ساز اسلام و زعیم عالیقدر دینی حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب خود علیه استبداد داخلی و حامیان خارجی ،آن کشور عزیز ایران را از یوغ ستم شاهی که با همدستی بیگانگان سرمایههای اقتصادی هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را نابود ساخته و به فراموشی سپرده بودند نجات داد و نظام جمهوری اسلامی را بعنوان یک الگوی جدید و مدلی از حکمرانی مبتنی بر دین مبین اسلام و مردم سالاری دینی با تلفیق کارآمدی و ارزشهای اسلامی مستقر و دستاوردها و پیشرفتهای شگفت انگیز کشور را در عرصه‌های مختلف در مقابل توطئه ها و نقشه های زنجیره ای دشمن به رخ جهانیان کشیده و پایبندی و وفاداری به آرمانهای امامین انقلاب و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را متجلی ساخته است.

هر روز بهمن ماه یادگاری بیاد ماندنی از دوران مبارزه و جلوههای ایثار و شجاعت ملت شریف ایران در مقابل رژیم تا دندان مسلح طاغوت پهلوی میباشد و دوم بهمن ماه ۵۷ ارومیه یکی از این روزهای فراموش نشدنی و پر افتخار برای دلدادگان انقلاب اسلامی است در این روز عمال فریب خورده رژیم منحوس پهلوی با شش تانک مسجد اعظم و انقلابیون ارومیه را محاصره نمود و گنبد مسجد را با شلیک توپ مورد هدف قرار می دهند. مردم متدین و انقلابی ارومیه به دعوت مجاهد نستوه مرحوم حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی قیام مسلحانه میکنند و به طرف تانکها و نیروهای پیاده نظام تیراندازی کرده و با آتش زدن یکی از تانک ها بقیه را مجبور به عقب نشینی می نمایند. این اقدام متهورانه مردم ارومیه به رهبری حاج آقا حسنی موجب رعب و وحشت عوامل رژیم طاغوت و تقویت روحیه انقلابیون می گردد.

با گرامیداشت این روز حماسه ساز و ایام دهه مبارک فجر و عرض تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به مستکبرین عالم در رأس آن آمریکای جنایت کار و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم که برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن همگام با امت سلحشور و همیشه در صحنه تا پای جان ایستاده و دشمنان سرخورده و مایوس انقلاب اسلامی را همچنان به خاک مذلت خواهیم نشاند.

امروز دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی میدانند که پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هندسه قدرت جهانی را شکافته و ایران را به یک قدرت برتر منطقه ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین المللی تبدیل کرده و در عصر جاهلیت نوید بخش تمدن نوین اسلامی گردیده است.

هرچند مشکلات فعلی زیاد است اما طومار و دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون بسیار ارزشمند و قابل دفاع می،باشد نسل امروز ما میتواند بر اساس آمارهای جهانی رتبه های ایران را در بسیاری از عرصهها در دوران حکومت پهلوی ببینند و با رتبههای دوران جمهوری اسلامی ایران مقایسه نمایند.

فهرست افتخار آمیز دستاوردها در سایه ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران در طول ۴۴ سال به قدری دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را عصبانی کرده که آنها هم آرزوهای شوم خود را باد رفته می بینند و از عجز و ناتوانی دیوانه وار دست به اقدامهای ضد بشریت مثل ترور ایجاد تحریم های ظالمانه ، بکارگیری همه ظرفیتهای خود برای ایجاد نا امنی در داخل کشور و حمایت همه جانبه از اغتشاش گران، اتخاذ تصمیمات نابخردانه و غیر موجه و خلاف واقع مثل قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریسم و .... در حالیکه مردم بیدار و آزادیخواه جهان میدانند اگر سپاه پاسداران و جانفشانی امثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ،نبودند گروهک تروریستی داعش که دست پرورده آمریکا بود امنیت جهان از جمله اروپا را به مخاطره انداخته بود و اروپا به خوبی میداند اگر پیشنهاد پارلمان را بپذیرد امنیت ، آرامش ، صلح منطقه ای و جهانی را به خطر خواهد انداخت و باید مسئولیت عواقب آن را در نظر بگیرد. مردم متدین و زمان شناس ایران اسلامی با وجود تمام مصائب و دشواریهایی که در طول سالیان گذشته داشته و دارد، هنوز هم با حمایت خود بزرگترین منبع قدرت جمهوری اسلامی می باشد و ان شاءالله در مدظله العالی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام خامنه ای به نمایش گذاشته با آرمانهای امامین انقلاب اسلامی شهدای گرانقدر تجدید میثاق خواهد کرد.

کد خبر 356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha