دکتر روح الامینی: باید اهداف انقلاب را با همدلی جبهه ای محقق کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نشست هم اندیشی مشترک میان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران را آغازی مبارک و منشأ آثار و برکات دانست.

سرویس اخبار شانا - دکتر عبدالحسین روح الامینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدگاه خود را درباره نشست هم‌اندیشی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران که روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه برگزار شد، بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه این نشست ها ان شاءالله آغازی مبارک و منشأ آثار و برکات خواهد بود، گفت: در اینگونه نشست ها باید  ایده های نو و تاکتیکی مطرح کنیم، سپس بتوانیم ایده را به کنش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم.

دکتر روح الامینی در ادامه افزود: در نشست اخیر هم دیدگاه ها و نقطه نظرات مهمی مطرح شد. باید بتوانیم اهداف انقلاب را با اتحاد، هم‌اندیشی و همدلی جبهه ای محقق کنیم، این امر همچنین مستلزم هماهنگی و ارتباط ساختاریافته میان اعضای شورای ائتلاف و همه نیروهای انقلاب در کشور است.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در تبیین چگونگی حرکت کلی نیروهای انقلاب، تأکید کرد: با آینده نگری بتوانیم شاخص ها و اولویت ها را تعیین کنیم و چشم اندازها و هدف گذاری های عالی و میانی داشته باشیم، در همین حال به سمت «انسجام عالی» در جبهه انقلاب حرکت کنیم.

وی با جمع بندی ارائه دیدگاه خود گفت: باید نگاه علاج جویانه و امید آفرین به مسائل و مشکلات کشور داشته باشیم و ضمن شناسایی راه حل های کارآمد، همه امکانات و ظرفیت‌ها را به کار ببندیم، در جامعه نیز امید آفرینی کنیم و منشأ پیشرفت باشیم.

کد خبر 360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha