بیانیه شورای ائتلاف استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر

در این بیانیه آمده است: باردیگر خطر نفوذ عناصر خودباخته داخلی درمراکز تصمیم ساز رامتذکر می شویم وهمگان رابه بهره گیری از نیروهای انقلابی، نخبه  و متدین فرا می خوانیم .

سرویس استان های شانا - بیانیه جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد. متن آن به شرح زیر است:

"انقلاب ما انقلاب نور بود". امام خمینی رحمه الله علیه

چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه هموطنان وایرانیان سرفراز تبریک می گوییم.

با پیروزی انقلاب اسلامی حکومتی خائن، سرسپرده و فاسد به زباله دان تاریخ فرستاده شد واستقلال، آزادی،و جمهوری اسلامی جایگزین آن شد.

امام خمینی آن ابرمرد تاریخ با نفس مسیحایی خویش ملت ایران را چنان به صحنه آورد که بعد از ۴۴سال از پیروزی انقلاب علیرغم تمام نقشه ها، فریب ها و توطئه مستمر و دائمی شیطان بزرگ وحامیان و مزدوران خارجی و داخلی، ملت قهرمان وشهید پرور همچنان درصحنه حاضر است،و قدر دستاوردهای ارزشمند انقلاب خودرا می داند و از آن دفاع می نماید .

هرچند آرمانهای بزرگ انقلاب درحد واندازه های مردم شریف ایران اسلامی تحقق نیافته است ولی به فضل الهی وبا تلاش بی وقفه دولت و در سایه پیروی ازمنویات امام خامنه ای عزیز امید می رود عقب ماندگیها جبران  و به مستضعفین این ولی نعمتان نظام خدمات شایسته ارائه گردد.

در پایان باردیگر خطر نفوذ عناصر خودباخته داخلی درمراکز تصمیم ساز رامتذکر می شویم وهمگان رابه بهره گیری از نیروهای انقلابی، نخبه  و متدین فرا می خوانیم .

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد 

کد خبر 367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha