ضرب‌الاجل رئیس شورای ائتلاف کرمان برای برگزاری انتخابات شهرستان‌ها

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: وظیفه داریم که وحدت را در بین تشکل ها و دلسوزان نظام و انقلاب نهادینه کنیم.

سرویس استان های شانا - چهارمین نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان چهارشنبه شب ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در این نشست با تبریک اعیاد رجبیه و آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت؛ امیدوارم بتوانیم هم سرباز امام زمان (عج) باشیم و هم در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی عرب پور اعضای شورا ائتلاف را ترکیبی از هیات موسس و تشکل های سیاسی دانست و عنوان کرد: انتظار می رود همه اعضا به صورت منظم در جلسات شرکت کنند.

وی به بررسی راهکارهای وحدت پرداخت و عنوان کرد: ما در شورای ائتلاف باید ظرفیت خود را برای وحدت افزایش دهیم و همه اعضا در یک راستا حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام عرب پور اضافه کرد: همه ما و تشکل ها به وحدت اعتقاد داریم اما گاهی راه آن را درست طی نمی کنیم که موجب شکاف و اختلاف می شود.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت در بین اعضا و تشکل ها گفت: ما وظیفه داریم که وحدت را در بین تشکل ها و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی نهادینه کنیم و راهکارهای همه عزیزان را بشنویم و در ارتباط با آن تصمیم بگیریم.

وی به اهمیت کار هیات رئیسه اشاره داشت و ابراز کرد: این هیات به عنوان هیات اندیشه ورز تشکیل شده و چند جلسه ای هم با بحث های مختلف برگزار شده که نخستین آن تشکیل شورای ائتلاف در شهرستان ها است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان از انتخابات شورای ائتلاف شهرستان ها سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه برخی شهرستان ها اعلام آمادگی کردند تا انتخابات را برگزار کنند، تصریح کرد: در جلسات هیات رئیسه مقرر شد، مسوول امور شهرستان ها و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به شهرستان ها سفر کنند و روند کار را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه شهرستان ها باید تا قبل از سال نو، زمان انتخابات خود را مشخص کنند، عنوان کرد: البته سفر به برخی از شهرستان ها صورت گرفت و مقرر شد طی دو هفته آینده به نتیجه برسیم.

در ادامه این نشست، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان پیرامون جایگاه رسانه و گسترش این حوزه و همین طور وحدت و انسجام نیروهای انقلاب و راهکارهای رسیدن به آن بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha