بیانیه شورای ائتلاف کرمان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

معاونت رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ ای صادر کرد.

سرویس استان های شانا - در بیانیه معاونت رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت ضیافت پرشور چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمده است: امسال در حالی این پیروزی بزرگ را جشن می گیریم که باید بیش از هر زمان دیگری قدر مردم مان را بدانیم چراکه نشان دادند حتی در پیچیده ترین فتنه ها، باز هم جلوتر از خواص حرکت می کنند و سربلند میدان هستند.

سرافرازی مردم در چند ماه گذشته که تحت شدیدترین بمباران اخبار وارونه و دروغ و پمپاژ فضای بی روح، سرد و تاریک بین آنها بودند، نشان داد، دست قدرت خداوند همچنان روی سر این نظام و این مردم است.

 مردم ما خود می دانند ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته با وجود همه تحریم ها و تهدید ها چه سال های درخشانی را پشت سر گذاشته است، پیشرفت های سریع علمی از طرفی و رشد قابل توجه صنعتی و دفاعی از طرف دیگر نام این کشور را در دنیا بلند و پرآوازه کرده است.

دوران درخشان انقلاب اسلامی برای ما عزت و اقتدار به ارمغان آورده به طوری که دشمنان این نظام و این خاک نمی توانند آن را تحمل کنند، لذا با برنامه های متنوع و دسیسه های گوناگون سعی کرده اند، مسیر پیشرفت این نظام را کند و در نهایت آن را از بین ببرند.

اما ملت رشید ایران اسلامی همواره با پیشگامی جوانان و نخبگان و با هدایت و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری راه خود را در راستای آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدا طی کرده و به مدد الهی به پیروزی رسیده است.

اگر کاستی ها، کمبودها و عقب ماندگی هایی هم در جمهوری اسلامی وجود دارد، عقب افتادن از برنامه های خود این نظام است والا همه می دانیم، دوران قبل از انقلاب با دوران اسلامی قابل قیاس نیست.

ملت بصیر ایران اسلامی خود می داند که در آن سال ها آزادی این مردم را به بند کشیده و سرمایه های اقتصادی کشور را غارت و هویت اجتماعی و تاریخی این خاک را با همدستی بیگانگان به اضمحلال کشانده و از بین برده بودند، سردمداران آن رژیم سفاک نیز غرق در خوشی و خوشگذارانی بودند و مردم و مشکلات شان برای آن ها هیچ اهمیتی نداشتند.

این خمینی کبیر بود که در اعتراض به آن فضای تنگ و تاریک برخاست و با همراهی علما و ملت، نظامی را روی کار آورد که حالا بعد از ۴۴ سال آن چنان می درخشد که هیچ ابرقدرتی نمی تواند برق آن را خاموش کند.

کد خبر 369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha