محورهای سخنان رئیس شورای ائتلاف کهگیلویه‌وبویراحمد در دیدار با آیت‌الله رئیسی

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد، جریان اصلاح طلب را مانع تحقق دولت اسلامی دانست و گفت: آیت الله رئیسی خرمشهر «دولت اسلامی» را از اِشغال غربگراها آزاد کند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، دکتر ستار هدایت خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد همایش سراسری دو روزه روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را خوب و پربار توصیف کرده و با بیان اینکه رئیس جمهور و رئیس مجلس در دیدار اعضای شورا مسائل اساسی را مطرح کردند، ملاقات با وزیر کشور و برنامه های دکتر حدادعادل و همکاران در همایش را قابل تقدیر ارزیابی کرد.

وی با اشاره به محتوای سخنان خود در حضور رئیس جمهور، گفت: بیان داشتم که روز ۱۲ آذر، بیست و دومین سالگرد بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فرآیند تحقق هدف انقلاب بود، عرض کردم که دولت اسلامی هنوز محقق نشده است.

هدایت خواه ادامه داد: دولت اسلامی دارای سه رکن است؛ دولتمردانی که در بینش، گرایش و کنش و منش اسلامی باشند، ساختارها و نظام هایی که مبتنی بر اسلام باشد و نقش آفرینی مردم. در این میان رکن اول بسیار مهم است زیرا زمینه نقش آفرینی مردم را فراهم و ساختارها را ایجاد می کند.

وی گفت: در انتخابات به جوانان می گفتم رهبر انقلاب فرمودند «خرمشهرها در پیش است»، یکی از خرمشهرها دولت اسلامی است که سال هاست در اِشغال غرابگراهاست و اگرچه مقر فرماندهی دولت از اِشغال آنها درآمده اما خرمشهر دولت اسلامی هم هنوز در اِشغال این طیف است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: جریان اصلاح طلب همچنان در مناصب حضور دارند، مانع تحقق دولت اسلامی هستند و نمی گذارند دولت موفق شود. به رئیس جمهور محترم عرض کردم وزیر اطلاعات به شما گفته است که دستور تشکیلاتی جریان اصلاح طلب این است که این دولت نباید موفق شود؟

هدایت خواه اظهار داشت: همچنین عرض کردم که متأسفانه برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها دخالت می کنند، در حالیکه رهبر معظم انقلاب از خرداد ۱۴۰۰ تا به حال، ۴ مرتبه نمایندگان را از این کار منع کرده اند. ایشان نمایندگان را مطلقا از این اقدام منع کردند، حتی فرمودند وارد گفت‌وگو در این زمینه هم نشوند. نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی که به این عزل و نصب ها ترتیب اثر می دهند، التزام عملی به ولایت فقیه ندارند.

کد خبر 37

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha