ادای احترام عضو شورای مرکزی ائتلاف به خانواده‌های معزز شهدا

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۰ با حضور در منزل شهید «عباس حیدری‌زاده مطلق» و شهیدان «مجید و سعید لواف»، با خانواده معظم این دو شهید والامقام دیدار کرد.

سرویس استان‌های شانا - «مهدی اقراریان» عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب و عضو شورای شهر تهران و «مهدی اخ الصنایع» در این دیدارها که با هدف تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام یاد شهدا انجام شد، خانواده‌های معظم شهید «عباس حیدری‌زاده مطلق» و شهیدان «مجید و سعید لواف» را دلجویی کرده و آنها را اسوه صبر و استقامت دانستند.

اقراریان در این دیدار، خانواده‌های معظم شهدا و بهره‌مندی از دعای خیر پدران و مادران شهیدان را از توفیقات الهی برشمرد که زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان را به بهترین شکل ممکن مهیا می‌کند.

اخ الصنایع نیز در این دیدار، خدمت‌رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان دانست و در این چارچوب، مسائل و مشکلات مرتبط با موضوعات شهری این دو خانواده معظم را مورد پیگیری قرار داد.

در ادامه این دیدار، پدر شهید حیدری‌زاده مطلق و مادر شهیدان لواف، به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهیدشان پرداختند.

در پایان، اقراریان با اهدای لوحی به پدر شهید حیدری‌زاده مطلق و مادر شهیدان لواف، از خانواده‌های این شهید معظم تجلیل به عمل آورد.

ادای احترام عضو شورای مرکزی ائتلاف به خانواده‌های معزز شهدا

کد خبر 370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha