بیانیه شورای ائتلاف سمنان به مناسب دهه فجر ۱۴۰۱

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر بوده که اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ ورسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند: «دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران از نقاطی تعیین کننده و بی مانند بشمار می‌رود.»

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم، چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر بوده که اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

کد خبر 374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha