نشست هم‌اندیشی "نسل نو" استان سمنان برگزار شد

اقراریان نسل‌نو را همگام با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی نموده و هدف از آن را شکل‌گیری و مشارکت فزاینده نسل جوان و بانوان در اداره امور کشور بیان داشت.

سرویس احزاب شانا - اولین جلسه هم‌اندیشی «نسل نو» در استان سمنان با حضور دبیرکل نسل‌نو جناب آقای دکترمهدی‌اقراریان و معاون اجرایی حزب جناب آقای میرغضنفری با حضور اعضای مرکزی و نخبگان استانی برگزار شد.

آقای دکتر اقراریان، نسل‌نو را همگام با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی نموده و هدف از آن را شکل‌گیری و مشارکت فزاینده نسل جوان و بانوان در اداره امور کشور بیان داشتند.

ایشان تصریح داشتند که این مجموعه پس‌از بیانیه گام دوم و با توجه به ضرورت شرایط حاکم به وجود آمده است، چرا که در شرایط کنونی جامعه اصلی‌ترین مسئله امروز که باید به آن توجه ویژه شود حضور، مشارکت و مداخله موثر مردم در حل مسائل کشور می‌باشد.

ایشان تصریح نمودند: یکی از مهمترین دغدغه‌های اعضا در سراسر کشور را گره‌گشایی از مشکلات مردم بر پایه برنامه فراگیر و مبتنی بر خرد جمعی عمومی جوانان خواهد بود.

ایشان از مهمترین مباحث مورد توجه مجموعه نسل‌نو را انقلابی‌گری دانسته و بیان داشتند که باید تلاش کرد دایره مفهوم انقلابی‌گری را در سطح جامعه توسعه داده، سلیقه‌ها و نگاه‌ها و حتی پوشش‌های مختلف در نسل‌نو حتماً جایگاه خواهند داشت.

ایشان با تاکید بر رویکرد شورای ائتلاف در بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم و مشارکت موثر آنها در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی نسل‌نو را رویکرد جوانان در استمرار راه انقلاب معرفی کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تهران با بیان اینکه نام حزب نسل‌نو برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه امیدوارانه ایشان به نسل سوم انقلاب است، اهداف مهم تشکیل این حزب را گام برداشتن به سوی آینده با اتکا به نیروی جوان و انقلابی در انجام جهاد تبیین، مدیریت جهادی و پیگیری مطالبات جوانان عنوان کرده و افزود که جامعه نیازمند گفت و شنود است و باید ساختاری بر آن ایجاد شود که یکی از بسترهای این توسعه اجتماعی، کار حزبی و تشکیلاتی خواهد بود.

در این نشست نخبگان استانی ضمن پرسش و پاسخ به ارائه نقطه نظرات کارشناسی پرداختند.

در ابتدای جلسه دبیر استان با معرفی ظرفیت‌های نخبگی استان، به معرفی اجمالی نسل‌نو و تبیین اهداف و رویکرد این حزب نوپا پرداختند.

حضور رئیس شورای ائتلاف استان و فعالان سیاسی و فرهنگی از نکات قابل توجه این جلسه هم‌اندیشی بود.

کد خبر 378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha