۹ تذکر شورای ائتلاف خراسان رضوی در بیانیه سالگرد پیروزی انقلاب

ملت انقلابی ایران ‌نعمت جمهوری اسلامی را که معجزه آسا ازمیان همه ی توطئه ها و فتنه ها ونفوذیهای دشمن سربلند و با افتخار بیرون آمده و اصول خودرا فراموش نکرده و دست از ارمانهای خود برنداشته است .

سرویس استان‌های شانا - متن کامل بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

فجرانقلاب اسلامی ایران سپیده دم ظهور منجی عالم بشریت است

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‌ را به ملت عزیز و وفادار و مقاوم ایران و تمامی آزادیخواهان و امت اسلامی‌ تبریک میگوییم .

دشمنان انقلاب اسلامی که در آخرین پیش بینی های بی خردانه وجاهلانه و مغرورانه شان تصور نمی کردند انقلاب اسلامی چهلمین سال تولد خود را ببیند امروز با شرمندگی شاهدند که انقلاب خمینی با رهبری خلف صالح و مقتدر وحکیم  امام خامنه ای نه تنها چهل و چهارمین سالگرد تولد خود را جشن میگیرد بلکه شمارش معکوس اضمحلال رژیم سفاک صهیونیست اشغالگر و افول لیبرال دموکراسی غرب را نوید میدهد.

امت اسلامی به برکت انقلاب اسلامی بیدار شده و در مسیر بدست گرفتن سرنوشت خود درحال آزادی و استقلالی هستند که ملت ایران ۴۴سال پیش آنرا با دست خالی واراده ای محکم و رهبری مخلص و خداخواه از چنگال رژیم تادندان مسلح و وابسته ی شاه خائن خارج کرد.

صعود مادی و معنوی بیش از چهار دهه ی ملت ایران علی رغم کارشکنی ها و تحریمها و جنگها و هجمه ها وتوطئه های مکرر استکبار وعوامل آن ‌حیرت جهانیان را برانگیخته و یاس ونامیدی ‌از براندازی نظام اقتدار یافته جمهوری اسلامی ‌ ازراههای ‌نظامی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی ‌و ترکیبی‌آنان راوادار به پذیرش واقعیت انقلاب اسلامی خواهد کرد .

ملت انقلابی ایران ‌نعمت جمهوری اسلامی را که معجزه آسا ازمیان همه ی توطئه ها و فتنه ها ونفوذیهای دشمن سربلند و با افتخار بیرون آمده و اصول خودرا فراموش نکرده و دست از ارمانهای خود برنداشته است .

ناخدای کشتی انقلاب ‌انچنان باصلابت و اقتدار و تکیه بر عنایت الهی ومارا از میان توطئه ها ی دشمن عبور داده است که تصورآن برای سیاستمداران جهان نیز مشکل است .

امروز این رهبری‌ جهان را بسوی یک‌پیچ تاریخی سوق داده ‌که دیگر امریکا یکه تاز عرصه سیاست بین الملی نیست و قدرت نظامی و علمی و سیاسی از غرب بسوی شرق درحال تغییر است ‌

امروز نظم نوین جهانی با نقش آفرینی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و دوستان استراتژیک آن یعنی قدرتهای بزرگ شرقی‌در حال شکل گیریست .

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی ‌با یاد وگرامیداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که با خون خود تا کنون این شجره طیبه را آبیاری کرده اند سالروز این پیروزی را به ملت ایران و مردم استان خراسان وامت اسلامی تبریک گفته و نکاتی را متذکرمیشود:

۱-حفظ نعمت جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمان آن یعنی تمدن نوین اسلامی ‌ محتاج حفظ روحیه و تفکر انقلابی و مجاهدت همه جانبه ملت است .

۲-هیچ انقلابی ‌دراثر فراموشی اصول و ارمانهایش وتقدم اراذل بر افاضلش‌ دوام و بقا نداشته است.

۳-رمز ماندگاری انقلاب ‌تبعیت ازولایت فقیه‌مقاومت دربرابر مشکلات ‌وبصیرت نسبت به توطئه های دشمن‌وحفظ وحدت و انسجام ملی و پرهیز از اختلاف است.

۴-دشمن دست از جنگ ترکیبی و روانی با ملت ایران برنداشته وهمچنان بر تخریب اعتماد وامید به آینده اصرارمیورزد .

۵-مشکلات زودگذر اقتصادی امروز نباید موجب نا دیده گرفتن دستاوردهای گرانسنگ انقلاب در تمام عرصه های ایران قوی و عزتمندشود .

۶-حسودان‌تنگ نظر وکنشگرانی که یا عقب تر یا جلوتر از رهبری حرکت میکنند و فهمی از ملازمت با ولایت فقیه ندارند ‌برای تخریب نیروهای انقلاب که پس از چهاردهه مدیریت کشور را بدست گرفته اند از هرضعف و نقص کوچکی ‌سوء استفاده کرده و تصمیم دارند آینده انقلاب را فدای جاه طلبی و قدرت طلبی خود کنند .

۷-ما ضمن دعوت همه دلسوزان انقلاب به وحدت و انسجام ویکپارچگی و هم افزایی برای عبور از موانع و چالشهای گام دوم ‌از همه مجریان و کارگزاران انتظار داریم ‌در خدمت به مردم فداکار و مقاوم ایران که تاکنون از هیچ کوششی برای تداوم انقلاب دریغ نکرده وبا حضور مستمر در صحنه‌ امام و رهبری را تنها نگذاشته اند ‌تلاش مضاعف نمایند و رضایتمندی انان را افزون کنند .

۸- شورای ائتلاف ‌فعالیت مستمر سیاسی خود را با رصد عملکرد منتخبین و مطالبه ی انتظارات مردم تداوم داده وبا پشتیبانی مردم و اعتماد مسئولان بعنوان حلقه اتصال این دو(مردم و مسئولان) به وظیفه خود عمل کرده و خواهد کرد.

۹-مردم عزیز ایران بویژه استان خراسان بار دیگر در ۲۲بهمن نشان خواهند داد که تا به ثمر رسیدن اهداف انقلاب دست از مجاهدت و مبارزه و مقاومت برنخواهند داشت.

کد خبر 381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha