بیانیه مشترک شوراهای ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب لرستان به مناسبت دهه فجر

همزمان با دهه مبارکه فجر نشست صمیمانه جمعی از نیروهای انقلابی استان لرستان در قالب شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلاب استان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - همزمان با دهه مبارکه فجر نشست صمیمانه جمعی از نیروهای انقلابی استان لرستان در قالب شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلاب استان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد.

در این نشست که در راستای وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی برگزار شد، روسای شورای وحدت و ائتلاف در لرستان به بیان برخی نقطه نظرات پیرامون وحدت و انسجام بین نیروهای انقلابی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب در لرستان در این نشست بر ضرورت همفکری و انسجام بیشتر در بین نیروها و جریان‌های انقلابی در استان لرستان تاکید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان لرستان نیز بر ضرورت برگزاری مداوم اینگونه نشست‌ها تاکید کرد و خواستار همفکری و همدلی جریان‌های انقلابی برای کمک به توسعه استان و پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم از سوی جریان‌های انقلابی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان نیز این‌گونه نشست‌ها را مایه انسجام و همدلی هر چه بیشتر بین نیروهای انقلابی برشمرد و خواستار همفکری همه نیروهای انقلابی و تداوم این گونه نشست‌ها شد.

بیانیه مشترک شوراهای ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب لرستان به مناسبت دهه فجر

در پایان این نشست بیانیه مشترکی از سوی شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی به مناسبت دهه مبارکه فجر قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مشترک نیروهای انقلابی لرستان به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی؛

«الْفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشرٍ وَ الشفْع وَ الْوَتْرِ وَ الَّیْلِ إِذَا یَسرِ» امام خمینی(ره): «بی‏ تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است..... که دو رکن اصلی آن: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد.» (وصیت نامه سیاسی-الهی)

بهمن ماه ۵۷، طلیعه مبارکِ به ثمر رسیدن نهضت اسلامی مردم به رهبری امام خمینی(ره) برای برپایی نظام مقدس جـمهوری اسلامی است. اکنون که به فضل خداوند منان و مدیریت عالمانه و مدبرانه امامین انقلاب و حضور و هوشیاری امت حزب اللهی ایران و با کسب تجربه‌ای موفق از نظام جدید حکومت داری، ۴۳ سال از ارائهٔ الگوی نوینی از نظام حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه به جهان سپری شده و این نظام همچنان بالنده و پویا به حرکت پر برکت خود ادامه می‌دهد، باید جبههٔ شکر و سپاس را به درگاه باری تعالی سایید.

یاد و نام شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی از ابتدا ی نهضت اسلامی تا کنون را گرامی داشته و از صبر و شکیبایی خانواده معزز این عزیزان تشکر وقدر دانی مینماییم. از خدای متعال توفیق تداوم این راه مستقیم و نورانی در جهت حفظ ارزش‌ها و ارمان‌های انقلاب را برای همگان مسیلت می‌نماییم.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ظالم و پیر استعمار انگلیس خبیث ،بیش از نیم قرن حکومت ظالمانه و سلطنتی پهلوی را بر مردم ایران تحمیل کردند و توسط ان پدر و پسر وطن فروش، با ترویج انواع فساد و انحراف، به غارت منابع خدادادی و ثروت های مادی و معنوی کشور پرداختند.

پس از آنکه مجاهدات مردم مبارز به رهبری حضرت امام خمینی رض ان فقیه و عالم وارسته در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست، جبهه کفر و الحاد و نفاق به سرکردگی حاکمان خونریز آمریکا، تمام تلاش خود را برای ازبین بردن این نظام نوپا بکار بردند، اما به یاری خداوند و هوشیاری مردم و تدابیر امامیم انقلاب، تمام توطئه‌های آنها یکی پس از دیگری شکست خورد.

تحمیل جنگ هشت ساله، ترور بیش از هفده هزار نفر از مردم و مسئولان توسط گروهک های وابسته به استکبار جهانی، و کودتاهای مختلف، آشوب‌های خیابانی، تلاش‌های مستمر در جلوگیری از پیشرفت همه جانبه کشور، تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی، تحریم و محاصره اقتصادی و توطئه‌های فراوان دیگر، فقط اندکی از برنامه‌های دشمنان بر سر راه ایمان و پیشرفت و رفاه مردم ایران بود که به عنایات خداوند متعال، دشمنان در همه انها و جنگ ترکیبی و بی‌سابقه اخیر هم شکست مفتضحانه خوردند.

لذا ما اعضای شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از تلاشهای گسترده دولت انقلابی آیه الله رییسی در جهت حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی،سیاسی و اجتماعی تل انبار شده از دولت قبل، قدردانی و تشکر می نماییم.

از مساعی نمایندهٔ معزز ولی فقیه در استان در جهت رفع مشکلات مردم و ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای وفادار به نظام صمیمانه سپاس‌گذاری می‌کنیم و با قدردانی و خدا قوت از همه فعالیت‌های مدیران کشوری و استانی که در راستای فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جهت خدمت به مردم قدم بر می‌دارند از آنان مصرّانه می‌خواهیم، در شکل گیری دولت اسلامی و جامعه پردازی در مسیر تمدن بلند اسلامی، "حجامت مدیریتی" انجام دهند و به دور از هرگونه ملاحظات شخصی و روابط و قوم‌گرایی و باندبازی، با عزل مدیران ضعیف و ناسالم و بانیان وضع موجود، از جوانان و مدیران مومن، انقلابی، توانمند، شایسته و جهادی استفاده نمایند.

با تمسک به آیهٔ:«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» تمام مساعی خود را در این زمینه به کار خواهیم بست و تلاش می‌کنیم تا به اوامر ولی امر مسلمین در مورد وحدت و همدلی جامه عمل پوشانده و در نقشه راه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و اوامر ولی فقیه زمان قدم برداریم، بخصوص انجاکه می‌فرمایند:« یکی از عواملی که وحدت ملی را تأمین می‌کند، این است که آن کسانی که سخن شان در میان مردم، تأثیری دارد _ یا مسؤولند، یا چهره‌ موجّه دینی‌اند؛ چهره‌ی روحانی‌اند، چهره‌ی سیاسی‌اند _ در اظهارات خودشان کاری نکنند که برخی از مردم، نسبت به انقلاب بد بین شوند که این فتنه‌انگیزی است.»

با قدردانی از حضور با بصیرت مردم انقلابی همیشه در صحنه، همانند گذشته همه با هم در جشن راهپیمایی روز باشکوه ۲۲ بهمن حضوری پر شور و وحدت آفرین و دشمن شکن شرکت خواهیم کرد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

بهمن ماه ۱۴۰۱

شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان

کد خبر 391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha