۵ سرمایه بزرگ انقلاب برای حرکت سه سمت تمدن نوین

۲۲ بهمن تجلی حماسه ی پرشکوه عزت و پایداری ملت ایران است و سالروز رهائی ملت مسلمان و قهرمان ایران از چنگال نظام ستم شاهی و حامیان مستکبر شرقی و غربی آنهاست.

سرویس استان های شانا- جمعیت جانبازان استان اردبیل بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

شعارهای جهانی این انقلاب دینی هرگز بی‌مصرف و بی‌فایده نخواهند شد، زیرا فطرت بشر در همه‌ی عصرها با آن سرشته است.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) 

۲۲ بهمن تجلی حماسه ی پرشکوه عزت و پایداری ملت ایران است و سالروز رهائی ملت مسلمان و قهرمان ایران از چنگال نظام ستم شاهی و حامیان مستکبر شرقی و غربی آنهاست. شجره ی طیبه ی انقلاب اسلامی با این پیروزی بی نظیر میوه های خوشگوار خود را بر ملت سلحشور ایران آشکار کرد. تشکیل نظام اسلامی، تدوین قانون اساسی، مقابله با توطئه های استکبار و همپیمانانش خنثی سازی شرارت های کروهگ های ضد انقلاب و بی هویت های کودتاگر بخشی از تلاش و پایمردی ملت ما در دفاع از مانایی انقلاب بود. آمریکا و صهیونیسم و همپیمانان اروپایی و عربی نظام سلطه به رقم به کار بستن انواع تحریم ها و تهدید ها و تحمیل جنگ هشت ساله در ملت ایران نتوانستند تجربه ی شکست دیگر انقلاب های ملت های دنیا را در ایران تکرار کنند.

آنان در آخرین تجربه ی شکست خورده ی خود در جنگ ترکیبی از عمق ارتباط ناگسستنی مردم با ولایت خشمگین تر از پیش شدند و تلاش چند باره ی خود را طی چهل و چهار سال گذشته برای طراحی فتنه های جدید برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بی ثمر دیدند. نشانه رفتن پیشرفت های نظام در عرصه های دفاعی، هسته ای، لیزر، سلول های بنیادی، ماهواره های فضایی، پیروزی های جبهه ی مقاومت اسلامی، رشد شگفت انگیز شرکت های دانش بنیان، تاثیرگذاری راهبردی در حوادث مهم منطقه و جهان و قرار گرفتن چین و روسیه در کنار ایران جبهه ی متحد استکبار و صهیونیسم را بیش از هر زمان به انفعال وا داشت تا انتقام شکست های خود را از انقلاب اسلامی با اهانت به اسلام و قرآن به رخ بکشند.

جمعیت جانبازان ، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و بیعت مجدد با رهبر عالیقدر امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌دارد: 

۱- پیشرفت و پیروزی‌های ملت ایران در طول عمر ۴۴ ساله نظام اسلامی مرهون«خودباوری» و عمل به شعار « ما می‌توانیم» توسط جوانان غیور کشور می‌باشد که موجب «اقتدار درونی »نظام گشته است، لذا تنها راه پیشرفت بیش از پیش ملت و دفع تحریم‌های ظالمانه،‌ نگاه به ظرفیت‌های بی شمار درونی است که با نگاه ژرف و عمیق و برنامه ریزی‌های صحیح و مقتدرانه مسئولین نظام، موجبات عزّت ملی و رسوائی و انفعال آمریکا و متحدان غربیش را فراهم می‌نماید.

۲- اصول و اهداف انقلاب و مکتب امام ، همان اصول لا یتغیر ۴۴ سال گذشته یعنی: حفظ استقلال و آزادی با تکیه صریح و شفاف مبتنی بر مبانی انقلاب و سیره حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که باید شفاف و بدون هر گونه تحریف در قول و عمل مسئولان و مردم مشاهده کرد.

۳- وحدت، انسجام، بالندگی و اقتدار نظام اسلامی بر پایه ایمان به خدا، تبعیت از ولایت و مردم به عنوان سرمایه ی بزرگ نظام، پیشران اهداف جهانی این انقلاب به سوی تمدن نوین جهانی است، صبوری و پایمردی مردم در فراز و فرود حوادث در حمایت از نظام، رمز و راز ماندگاری انقلاب است. امید می‌رود مجاهدت این چنین پرچم در اهتزار انقلاب را تا ظهور مصلح کل، مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) برافراشته نگهدارد.

جمعیت جانبازان استان اردبیل همگام با ملت بصیر و شجاع ایران، ضمن پاسداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رشادت‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و اعلام پایبندی کامل به منشور گام دوم و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) همگان را به حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی۲۲بهمن دعوت می نماید. ملت بزرگ ایران با این حضور ملی بار دیگر عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان داده و همچون گذشته پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های آمریکا و همپیمانانش خواهد داد.

کد خبر 392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha