کد خبر 393
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
شرط داشتن آینده روشن پیش روی انقلاب اسلامی

آینده روشن این مرز و بوم و تداوم و پاسداشت این حماسه ها، در گرو پیشرو قرار دادن بیانیه گام دوم در نظر و عمل است. از مسئولین کشوری می خواهیم که در تصمیمات خود باید و نبایدهای آن را ملاک عمل قرار دهند.

سرویس استان های شانا- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان اصفهان به مناسب دهه مبارک فجر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست و دوم بهمن دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب نشینی کرده است. امام خامنه ای (مد ظله العالی)

مردم عزتمند و شریف استان اصفهان در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران جای جای شهر را آذین می بندند و از فراز گنبدهای فیروزه ای طنین استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می زنند. ایام الله دهه فجر آینه تمام نمای مقاومت و پایداری ملتی است که با تمام وجود انقلاب خود را پاس می دارند. مردمی که دین مدارانه از سختی ها فرصت های نو برای حفظ استقلال، امنیت و آزادی خود از نظام سلطه را خلق می‌کنند و بقا و مانایی #پرچم_افتخار آفرین جمهوری اسلامی را از خداوند متعال میطلبند.

تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران تحولی شگرف در روزگار ما و باشکوه‌ ترین دگرگونی در استقرار نظام مردم سالاری دینی در تاریخ ایران زمین است.

مردمی که از عمق وجود، مبارزه با استبداد، استکبار و نظام سلطه برآمده از مادیت تفکر غرب را به چالش کشیدند و هوشمندانه و صبور هزار چهره شیطان بزرگ را از پس نقاب فریب به جهانیان نشان دادند. پدیده ای که اکنون باید دست اندرکاران هنر با تبیینی صحیح، ناگفته ها و نانوشته های این حماسه بزرگ را در روایتی صادقانه برای ماندگاری در تاریخ و نسل های پیش رو بازتولید کنند.

نباید بگذاریم حقایق ۴۴ساله انقلاب اسلامی در تغافل و کم کاری ما در بین #جنگ_روایت_ها گم شود. فراموش نکرده ایم که مردم در آغازین انقلاب در دسته های کوچک و بزرگ فریاد مرگ بر شاه را سر می دادند و خواستار حاکمیت پرچم اسلام با رهبری پیر فرزانه حضرت امام خمینی(ره) بودند.

آری ، بحمد الله دوران حاکمیت ستمشاهی سپری شد و حاکمیت اسلام در ایران اسلامی محقق گردید و در پی این پیروزی، نظام مردم سالاری دینی در قالب حاکمیت رای ملت ،  جایگزین انتخابات درباری شاه مخلوع شد و مسیر رشد و بالندگی در عرصه فرهنگی، دینی و علوم مختلف بنا گردید.

کشور از کژراهه ابتذال به سوی معنویت و مسیر صراط مستقیم راه خود را پیدا کرد. بالندگی و شکوفایی در این مسیر با شعار #ما_می_توانیم دستاوردهای فراوانی در عرصه های موفق علمی و دفاعی مانند هزاران شرکت دانش بنیان ،صنایع فضایی و نظامی، موشکی، هسته ای، نانو، لیزر و المپیاد های علمی پیش روی جهانیان قرار داد.

انقلاب اسلامی با آبیاری شکوفه های ایران زمین توانست نسل جوان و نوجوانی را در تراز اندیشه انقلاب تربیت کند که یک شبه ره صد ساله را پیمودند و در #دفاع_مقدس پنجه گرگ بغداد را شکستند و پوزه اش را به خاک مالیدند و خالق فرهنگ ایثار و شهادت شدند.

آینده روشن این مرز و بوم و تداوم و پاسداشت این حماسه ها ، در گرو پیش رو قرار دادن بیانیه گام دوم در نظر و عمل است. از مسئولین کشوری می خواهیم که در تصمیمات خود باید و نبایدهای آن را ملاک عمل قرار دهند.

در بخشی از #بیانیه_گام_دوم چه زیبا می خوانیم:

نکته مهمی که باید آینده سازان در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی می کنند که از نظر ظرفیت های طبیعی و انسانی، کم نظیر است  و بسیاری از این ظرفیت ها با غفلت دست اندرکاران، بی استفاده و کم استفاده مانده است.  همت های بلند و انگیزه‌ای جوان و انقلابی ، خواهند توانست آنها را فعال و در پیشرفت مادی و معنوی کشور به معنی واقعی جهش ایجاد کنند.

جمعیت جانبازان استان همیشه سرافراز اصفهان، بر این باور است که با توجه به شکست راهبرد تهدید و #تحریم حداکثری که کشورهای غربی به سرکردگی ایالات متحده امریکا بر کشور ما رقم زده اند، ملت و دولت با وحدت کلمه مولفه های اقتدار کشور را پاس بدارند و تسلیم فشار های نرم افزاری و رسانه ای نظام استکبار ، صهیونیست و غرب گدایان داخلی نشوند .

قوای سه گانه رهنمودهای ولایت را نسب العین خود قرار دهند و فرصت همدلی پیش رو را برای ادای مطالبات مردم غنیمت بشمارند و در مسیر معاش، معنویت، آبادانی کشور، و به ویژه #آلودگی_هوا و #کم_آبی شهر اصفهان چاره ای کنند و دل #کشاورزان_اصفهانی این صاحبان اصلی انقلاب را شاد نمایند.

کد خبر 393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha