دست یافتن به توسعه و پیشرفت و افق های روشن دور از دسترس نیست

جمعیت جانبازان کرمان طی بیانیه ای از همگان برای شرکت در راهپیمای پرشکوه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

سرویس استان های شانا- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت دهه فجر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب پایان تحقیر ملت ایران بود .

امام خامنه ای (مدظله العالی) 

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان در پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که به ما توفیق عطا کرد تا در طلیعه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی قدردان نعمات و عطایای بی کرانش باشیم و بتوانیم در امامین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حیات طیبه این شجره مقدس را به نظاره بنشینیم.

اینک که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر گیتی موجبات شادی و عزت همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان را فراهم نموده است و نور امید را در دلهای مظلومان گیتی تابیده، بر خود لازم می دانیم همگام با قاطبه ملت ایران اسلامی و همراستا با بیانیه گام دوم انقلاب قدمهای موثری در عملیاتی نمودن این منشور کامل و جامع برداریم و امیدمان را به فرداهای روشن و آینده ای سرشار از نور و امید بدوزیم .

جوانان و نخبگان این مرز و بوم با پیشرفت ها و توسعه های علمی، فنی، فرهنگی و ... توانسته اند به دنیا ثابت نمایند که خواستن توانستن است و تحریمها هیچ اثری بر اراده خلل ناپذیر ملت ایران نداشته و ندارد و دست یافتن به توسعه و پیشرفت و افق های روشن دور از دسترس نخواهد بود. 

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن تبریک و سلام و درود به روح پر فتوح کلیه شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی اعم از دوران رژیم ستمشاهی و دفاع مقدس و با گرامیداشت نام و یاد سردار دلها شهید حاج قاسم عزیز همسو با مردم شهید پرور دیار کریمان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و تقید به منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) طلوع فجر را تبریک عرض نموده و همگان را به شرکت در راهپیمایی پرشکوه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن دعوت مینماییم و امید داریم که در این رهگذر با ثبات قدم و اراده ای فولادین در راه تعالی این نظام مثمر ثمر واقع گردیم .

سایه مقام عظمای ولایت مستدام باد.  

کد خبر 404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha