بیانیه جمعیت جانبازان استان همدان در طلیعه دهه فجر

انقلاب شکوهمندی که این روزها با ورود به شگفت آفرینی های گام دوم حیاتش جهان را از مقاومت خود حیرت زده کرده، تحقق کامل بیداری ملل جهان از یوغ سلطه گران جهانخوار را نوید میدهد.

سرویس استان های شانا- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
امام خمینی (ره): انقلاب ما انفجار نور بود . 

بی تردید مانایی انقلاب اسلامی و گام نهادن ایران عزتمند به چهل و پنجمین سالروز پایداری و مقاومت خویش بیانگر عمق دستاوردها و تحولی شگرف یک انقلاب در تاریخ معاصر می باشد. این انقلاب دینی با فروپاشی نظام استکباری شرق و اکنون استحاله نظام لیبرال سرمایه داری غرب به عنوان قدرتی تاثیرگذار در معادلات جهانی آثار اقتدارش پیش روی ملت های دنیاست و در گذر زمان گستره ی نفوذ و حاکمیتش انزوا و افول استکبار آمریکا و صهیونیسم را رقم میزند. 

انقلاب اسلامی با تمام وجود منادی عدالت، خداپرستی، حق محوری و حفظ کرامت انسانی بوده و هست؛ چرا که شعار و مطالبه اصلی این انقلاب شکوهمند، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مبارزه با ظلم و ستم،گسترش حاکمیت دینی، عزت طلبی و مردم‌ سالاری بر مبنای کلام وحی است.  

انقلاب شکوهمندی که این روزها با ورود به شگفت آفرینی های گام دوم حیاتش جهان را از مقاومت خود حیرت زده کرده و تحقق کامل بیداری ملل جهان از یوغ سلطه گران جهانخوار را نوید میدهد. 

این انقلاب مرهون ایثار بزرگ مردان و بزرگ زنان جانباز و خون های پاک شهیدان مظلومی است که در میادین مبارزه جهانی از دنیاپرستان سلطه‌گر و خودپرستان کافر در مقابل نامردمی های بیشمار از ترور، جنگ و تحریم زخم‌های فراوان برداشتند و قامت دشمن را شکستند و قامت خم نکردند و در جهاد فی سبیل الله الگوی همه ی آزادگان حق طلب شدند. 

انقلاب اسلامی در سایه ی ولایت و رهبری‌ خردمندانه امامین خود بانشاط و پرشتاب تر از هر زمان میثاق خود را با امت اسلام و مستضعفین جهان با غریو فریادهای الله اکبر هم صدا با آزادگان جهان چهل و چهارمین دهه مبارک فجر حیات افتخار آمیز خود را به رخ جهانیان خواهد کشید. دهه ی فجر رستاخیز پیوسته ی ملت بزرگ ایران علیه استکبار جهانی و تمامی طاغوت های زمان است. 

بدون شک، گام دوم انقلاب اسلامی آوردگاه رویارویی با نظام‌های دنیا طلب و مادی گراست، در این مصاف همواره دشمنان را دچار سردرگمی و خطای محاسباتی نادرست خود کرده است. فهرست پیشرفت های نو به نو و پیروزی های شگفت جبهه ی مقاومت انقلابی در منطقه و یاس و عقب نشینی نظام سلطه معجزه ی بزرگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان است. 

اکنون در این گام دوم و پیش رو داشتن افق های روشن و گام نهادن برای نقش آفرینی در طراحی هندسه ی قدرت جهانی به رقم فراز و فرود و تلخ و شیرین حوادث، آنچه بیش از همه رخ نشان میدهد ضرورت انسجام و اتحاد ملی توجه به مولفه های قدرت نظام انقلابی برای جلب هرچه بیشتره مشاکرت و اعتماد ملی در راستای افق های تمدنی روشن پیش روست، و در این مقطع رمز گسترش دستاوردهای انقلاب و شکوفا کردن هرچه بیشتر امید اجتماعی است که خود، موتور محرک همه فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌ها در مسیر تحقق همه جانبه ی دیگر هدف های گام دوم انقلاب با بهره‌مندی از نیروهای خلاق، جوان و انقلابی است. 

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان، باور عمیق خود را به عقلانیت و انقلابی گری برآمده از مکتب سلیمانی اصرار داشته و هرگونه سازش و ذلت پذیری در مقابل تهدید، تحریم، و توهین گستاخانه ی دشمن را نادیده گرفتن ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی میداند. این جمعیت با دعوت از تمامی مردم و مسئولان برای خلق حماسه دیگر در تداوم مقاومت، از آحاد مردم خداجو و انقلابی خواستار تشدید میثاق، با امامین انقلاب و ارزش های برآمده از خون شهیدان و پاسداشت دستاوردهای آن است.  

فرزندان انقلاب اسلامی در جمعیت جانبازان در حمایت از دولت مردمی و خدمتگزار از قوای سه گانه میطلبد محکم و استوار در حمایت از گفتمان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرشتاب تر از گذشته قدم بردارند و بانگ نصرت آفرین الله اکبر را حافظ و پشتیبان خود در مقابله با فتنه ها و شیطنت های دشمن قرار دهند. ملت بزرگ ما با درک حساسیت زمان بار دیگر با امام راحل (ره) و شهیدان این مرز و بوم پیمان می بندند که با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... امام خامنه‌ای و حفظ و تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ جهادی با تمام توان پرچم داره تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باشند و به عالمیان نشان دهند که اعتماد به وعده ی الهی رمز و راز تمامی این پیروزی هاست. 

ان تنصرالله ینصرکم..... 

کد خبر 413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha