بوربور:‌ جریان‌های سیاسی برای اداره کشور برنامه تدوین کنند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید نگاه شان را به اداره کشور عوض کنند چون همه می خواهند فقط خودشان به انقلاب کمک کنند و حاضر نیستند برای نیل به این مقصود با هم همکاری کنند.

سرویس احزاب شانا - در برنامه امروز جام انقلاب از موضوعاتی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پاسخ به شبهه افکنی های جریان ضدانقلاب بود.

در همین رابطه حبیب الله بور بور میهمان برنامه بود و درباره چرایی هدفگذاری دشمن برای تأثیرگذاری روی نسل جوان به ویژه دهه هشتادی‌ گفت: دشمن تبلیغ می کند که در زمان پهلوی مردم در رفاه بودند، حال آنکه قبل از انقلاب ما دانشجو بودیم و از نزدیک حقایق جامعه را مشاهده می کردیم. همین تهران امکاناتش به اندازه روستاهای حال حاضر نبود.

وی افزود: متأسفانه جنگ رسانه ای سنگین است و ما در سال های اخیر فضای مجازی را رها کردیم و اجازه دادیم دشمن از این فضا برای تصویرسازی غلط در ذهن جوانان ما استفاده کند و دروغ هایی را درباره رژیم پهلوی در ذهن آنها بپروراند. اگر دشمن بعد از پیروزی انقلاب جنگ را به ما تحمیل نمی کرد قطعا پیشرفت های بزرگی در حوزه های مختلف رخ می داد اما ثروت کشور به جای آنکه هزینه توسعه شود، برای اداره جنگ و ساختن خرابی های حاصل از جنگ مصرف شد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود هزینه بازسازی های جنگ امروز بسیاری از پیشرفت ها را در حوزه های مختلف مشاهده می کنیم. کشوری که محتاج سیم خاردار بود امروز پهپاد صادر می کند. شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» در بخش های مختلف محقق شده است و فقط در حوزه جمهوری نیازمند کار و اصلاح مکانیزم هستیم.

وی ادامه داد: ایران امروز کشوری مستقل است که به هیچ قدرت جهانی وابستگی ندارد. آزادی آنقدر داریم که به هرج و مرج رسیده است مثال بارزش آن است که استاد در سر کلاس علیه جمهوری اسلامی و حتی براندازی آن آزادانه صحبت می کند. در حوزه اسلامیت حوزه های علمیه کار را پیش بردند اما در حوزه جمهوریت باید سازوکاری براساس خواسته های مردم طراحی شود.

این فعال سیاسی یادآور شد: گرچه مردم در انتخاب آزاد هستند اما به افراد رأی می دهند نه برنامه ها، بررسی دولت های پس از انقلاب از دولت بنی صدر تا دولت آقای رئیسی نشان می دهد که وقتی فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری می شود، فکر می کند پشتوانه مردمی دارد و اداره کشور را براساس میل خود پیش می برد. این مسئله آسیب هایی را به کشور وارد کرده است.

وی افزود: امروز زمان آن فرارسیده است که جریان های سیاسی برنامه برای اداره کشور تدوین کنند و براساس این برنامه نامزد مطلوب خود را به صحنه بیاورند تا او مجری آن برنامه تدوینی باشد. اگر این اتفاق نیفتد همچنان شاهد تداوم یک مسیر غلط هستیم که نامزد پیروز وقتی دولت را در اختیار می گیرد افراد با تجربه را کنار می گذارد و نزدیکان خودش را در مسئولیت های مهم قرار می دهد در واقع انتصاب مدیران، گعده ای اتفاق می افتد نه براساس توانمندی، شایستگی و تجربه.

بور بور تأکید کرد: اکثریت مردم نظام و انقلاب شان را قبول دارند و پای این اعتقادشان نیز ایستاده اند اما مسئولان باید نگاه شان را به اداره کشور عوض کنند چون همه می خواهند فقط خودشان به انقلاب کمک کنند و حاضر نیستند برای نیل به این مقصود با هم همکاری کنند.

برنامه جام انقلاب امروز شانزدهم بهمن ماه با تهیه کنندگی فریدون ماهر، سردبیری مصطفی صادقی و سیدمجتبی جلال‌زاده، امین صبحی و امید کرمانی‌ها به عنوان اعضای تحریریه از رادیو انقلاب پخش شد.

کد خبر 425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha