فرمان عفو گسترده، همزمان "اقتدار و رافت نظام اسلامی" را نشان داد

بسیار امیدوار هستیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی با کمک و حضور جدی دولت مردان و همه نهادهای انقلابی و دلسوز، یک به یک از میان برداشته شود و انشالله آینده درخشان اقتصادی درانتظار مردم ایران خواهد بود.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت بزرگ ایران جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درحالی برگزار می نمایند که آوازه انقلاب اسلامی ایران اکنون در سراسر عالم پیچیده است. این انقلاب که خود برگرفته از آموزه‌های قرآن و سنت نبوی شکل گرفت، الگویی برای همه ملت‌های جهان شده است که نتیجه آن، به وضوح مشخص است. انقلابی که با اهدافی عالی از حاکمیت اسلام ناب تا برقراری عدالت و استقلال طلبی و عدم سرسپردگی به قدرت های استعماری، به پشتوانه حمایت خیل عظیم ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

در ادامه "شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران" نکاتی چند را خدمت مردم شریف مازندران و مسئولین محترم می رساند:

۱. رهبر معظم انقلاب بارها تبیین فرموده‌اند خط درگیری انقلاب عبارت از جنگ ترکیبی، پیچیده و هوشمند دشمن با تمام امکانات، قابلیت ها و عرصه ها با هدف کنترل، مهار انقلاب و تحریف واقعیات و تولید روایت های وارونه و بر این اساس انتظار می رود همه پای به میدان "جهاد تبیین" گذارند و با تشریح و شفاف‌سازی حقایق انقلاب و واقعیت های امیدبخش؛ "جنگ ترکیبی" دشمن را که با تردیدافکنی و القای شبهه در صدد هدف قرار دادن اساس و اصول انقلاب و ساخت و تحمیل تصویر جعلی و دروغ به ذهن مردم بویژه نسل جوان هستند را خنثی و آن را به فرصتی بزرگ برای نمایش شگفتی ها و عظمت انقلاب و عملکرد افتخارآمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف تبدیل سازند.

۲. با توجه به تلاش و عدالت محوری دولت انقلابی و در پیش گرفتن نگاه و راهبرد انقلابی نسبت به مسائل کشور و تلاش دائمی برای حل مشکلات، بسیار امیدوار هستیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی با کمک و حضور جدی دولت مردان و همه نهادهای انقلابی و دلسوز، یک به یک از میان برداشته شود و انشالله آینده درخشان اقتصادی درانتظار مردم ایران خواهد بود، همچنین با توجه به زحمات شبانه‌روزی دولت در امر خدمت رسانی به مردم، متاسفانه هنوز شاهد حضور برخی افراد غیر مرتبط با افکار انقلابی و بجا مانده از جریان فکری دولت قبل در مناصب مدیریتی هستم که با توجه به رویکرد دولت مردمی امیدواریم در این خصوص تصمیمات اساسی گرفته شود.

۳.جمهوری اسلامی ایران در طول این سال‌ها همواره با وجود جنگ سخت و نرم دشمنان داخلی و خارجی و تهدیدآفرینی‌های مختلف آن‌ها، مسیر رشد و تعالی خود را طی کرده و امروزه به مدد همت و همدلی ملت شریف ایران در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد. در ماه‌های اخیر نیز، ایران عزیزمان شاهد صحنه‌آرایی پیچیده دشمنان داخلی و خارجی بود که با بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه این توطئه خنثی گردید.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با تکیه بر "جنگ شناختی" دست به تحریف واقعیت زده و با تحریک افکار عمومی، ایجاد اخلال در امنیت روانی و معیشتی جامعه را در دستور کار قرار دادند. امروزه وظیفه همه عزیزان این است که با منطق قوی، سخن متین، عقلانیت کامل، همراه با زینت عاطفه و به کارگیری اخلاق خصوصاً توسط جوانان خلاق انقلابی این مهم صورت پذیرد.

۴. علیرغم زنجیره ای از توطئه‌ها و نقشه‌های پلید و شیطانی نظام سلطه جهانی، صهیونیسم بین الملل و کشورهای متحجر عربی منطقه برای مهار، محدودسازی و نابودی جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی ایران پویاتر و مصمم تر از گذشته روند تکاملی و آرمانی خود را با سه‌گانه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی که در مفاد بیانیه گام دوم انقلاب به آن تصریح شده است به سمت "تمدن‌ نوین اسلامی" تداوم می‌بخشد و می پیماید.

۵. موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، همزمان جنبه "اقتدار و رافت نظام اسلامی" را نشان می‌دهد و این مدل رفتار حکمرانی، می تواند یک کلاس آموزشی برای حکمرانی در جوامع دیگر باشد.

همچنین براساس دستورات و سخنرانی های مقام معظم رهبری در حین و بعد از اغتشاشات اخیر، افرادی هم که در این فضای مسموم فریب جنگ ترکیبی دشمن را خوردند، فرزندان نظام هستند و باید رفتارها و خطاهای گذشته خود را جبران کنند و مسئولین مربوطه نیز وظیفه دارند با برنامه ریزی و تلاش هموطنان فریب خورده را به آغوش نظام اسلامی برگردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران بدینوسیله از مردم ولایت مدار مازندران دعوت می‌کند جهت گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور فراگیر داشته باشید و حماسه الهی دیگر خلق کنید.

کد خبر 428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha