فرمان عفو گسترده نشان‌دهنده رسالت تربیتی نظام است

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات محکومان اغتشاشات اخیر نشان دهنده رسالت تربیتی نظام و اوج اقتدار و رافت اسلامی است که خود الگویی بی بدیل در میان نظام های سیاسی جهان می باشد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

"والفجر ولیال العشر "

در حالی چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به درختی تناور تبدیل شده است.

بی شک این شجره طیبه که ریشه در اعماق اعتقادات دینی مردم این سرزمین دارد و با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری گشته از هر زمانی استوارتر بر بلندای تاریخ شکوهمند ایران اسلامی ایستاده و نوید دهنده طلیعه تمدن نوین اسلامی است.

تمدنی که پایه های لرزان نظام سلطه را به لرزه درآورده و نسیم روح بخش آن مشام تمامی آزادگان جهان را عطرآگین نموده است. دشمنان انقلاب و اسلام و در رأس آن آمریکای جنایتکار به ظن باطل خود گمان می برند با استفاده از ابزار پیشرفته جنگ ترکیبی خواهد توانست در برابر سلاح ایمان و عقیده پیروز شود، زهی خیال باطل...

فرزندان غیور ایران اسلامی به تاسی از فرامین امامین انقلاب و سیره شهدای گرانقدر ، با درک شرایط موجود و ترسیم افق روشن آینده ایران اسلامی و لزوم گذار از این پیچ تاریخی ، به منظور مقابله با سلاح پیچیده و هوشمند دشمن در تحریف واقعیات و وارونه نمایی ها پای در میدان جهاد تبیین گذاشته و با تشریح و شفاف‌سازی حقایق امیدبخش انقلاب،  ایام الله دهه فجر را به فرصتی مناسب جهت نمایش دستاوردهای انقلاب تبدیل نموده اند. 

قطعاً دولت انقلابی سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور مکتبی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی با عزم و اراده انقلابی در جهت تحقق هر چه بیشتر آرمان های انقلاب و بیانیه گام دوم به عنوان سند راهبردی نظام گام برداشته و زمینه اصلاح و بهبود امور علی‌الخصوص رفع مشکلات معیشتی مردم را رقم خواهد زد.

علی رغم چندین ماه تلاش نظام سلطه و عناصر وابسته آنان در داخل جهت ایجاد محدودیت برای جمهوری اسلامی امروز انقلاب اسلامی با صلابت تر از گذشته در مسیر تحقق آرمان‌های خود حرکت می کند .

یقینا موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات محکومان اغتشاشات اخیر نشان دهنده رسالت تربیتی نظام و اوج اقتدار و رافت اسلامی است که خود الگویی بی بدیل در میان نظام های سیاسی جهان می باشد.

ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اعلام حمایت از برنامه ها و اقدامات دولت مردمی سیزدهم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با شرکت در راهپیمایی عظیم و باشکوه ۲۲ بهمن ماه از کلیه گروه ها و جریان های سیاسی با هرگونه سلیقه سیاسی دعوت می نماید تا با حضور گسترده حماسه الهی دیگری را خلق نمایند.

کد خبر 430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha