راهپیمایی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن، روز مرگ دشمنان است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمان و شورای هماهنگی تشکل ها و نیروهای ولایی و انقلابی استان بیانیه مشترکی صادر کردند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کرمان و شورای هماهنگی تشکل ها و نیروهای ولایی و انقلابی کرمان طی بیانیه ای همگان را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.در این بیانیه آمده است:

بیست و دوم بهمن ماه یادآور واقعه شگرف و جاودانه ای است که شرق و غرب را در هم شکست و رهبری امام خمینی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ملت تشنه دین، دیانت و عدالت ارزانی نمود.

اتفاق باشکوهی که تحقیر خود را پایان دادیم، از حصار خودمان آزاد و جرات و جسارت گرفتیم تا آوازه موفقیت هایمان را به گوش دنیا برسانیم. 

روزی که جهان مقابل قدم های استوار ما سر تعظیم فرود آورد و مجبور شد انتخاب ما را بپذیرد و نیروهایش را که سالها در این کشور مظلوم جا خوش کرده بودند و ثروت ملی ما را غارت می کردند، بیرون ببرد.

روزی که مقاومت را یاد و تصمیم گرفتیم آن را به ملت های منطقه و مستضعفان عالم تزریق و روح امید را در وجودشان زنده کنیم.

از آن روزهای حماسی چهل و چهار سال گذشته و تا حدود زیادی به آرمان های خود دست یافتیم که باید قدردان آن باشیم چراکه شکر نعمت، موجب افزونی نعمت خواهد شد. 

پس همه با هم با فریادهای خود اوج بصیرت انقلابی را به نمایش خواهیم گذاشت و به دشمنان انقلاب و نظام نشان خواهیم داد این نهضت با ظهور مهدی موعود گره خورده و عناد و کینه ی آنان هرگز نخواهد توانست خورشید پرفروز بهمن را به محاق ببرد.

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همواره با حضور باشکوه مردمی همراه بوده است اما امسال بهار بهمن حال و هوای دیگر و درجه اهمیت بالاتری دارد.

دشمنان کوردل نظام اسلامی همچون جغد در ویرانه های وجودشان نشسته و چشمان خود را به حضور مردمی ما دوخته اند تا از دل آن چیزی بیرون بکشند و دست به تحریف بزنند.

اما باید بدانند که این آرزو را با خود به گور خواهند برد، دست توانمند جمهوری اسلامی آنها را ناامید و کیدشان را به خودشان برخواهد گرداند.

 اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان با هر نژاد و تبار صف به صف با مشت های آهنین و اراده پولادین به صحنه خواهند آمد تا ضمن تجدید عهد با امام، رهبر و آرمان های انقلاب، دشمن را مایوس و عصبانی تر از همیشه کنند.

عصبانیتی که دیر یا زود سم مهلکی بر جانشان خواهد شد و نابودشان خواهد کرد. آری راهپیمایی شکوه مند ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن، روز مرگ دشمنان و تجلی حیات دوباره نهضت است. بپا خیزیم که تا صبح پیروزی تنها یک گام مانده است.

کد خبر 435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha