حل مشکلات اقتصادی کشور تلاش مضاعف مسئولان را می‌طلبد

جمهوری اسلامی ایران امروزه به مدد همت و همدلی ملت شریف ایران در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان با صدور بیانیه ای مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری را به حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲بمهن دعوت کرد . مشروح این بیانیه بدین شرح است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب، معجزه‌ای الهی بود که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه امام خمینی (ره) به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود. نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و قطعاً تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.

با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون شاخصه‌های علمی، فناوری، نظامی، اجتماعی و استقلال کشور هستیم. رشد علمی ایران در منطقه و جهان به حد افتخار آمیز و درخشانی رسیده است که حتی دشمنان قسم خورده نیز قادر به انکار آن نیستند.

جمهوری اسلامی ایران در طول چهل و سه سال گذشته همواره با توطئه مختلف در راستای براندازی و وجود جنگ سخت و نرم دشمنان داخلی و خارجی و تهدید آفرینی‌های مختلف آن‌ها، مسیر رشد و تعالی خود را طی کرده و امروزه به مدد همت و همدلی ملت شریف ایران در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد. در ماه‌های اخیر نیز، ایران عزیزمان شاهد صحنه‌آرایی پیچیده دشمنان داخلی و خارجی بود که در جریان آن حوادث تلخ و پرهزینه‌ای به انقلاب اسلامی تحمیل شد.

با این حال ملت شریف ایران و به طور خاص نخبگان و دلسوزان کشور در طول چندماه فتنه انگیزی اخیر دشمنان غربی، عبری و عربی، با تکیه بر بصیرت و آگاهی خود و همچنین حضور پرشور و شعور در راهپیمایی‌های گسترده و مکرر حمایت از یکپارچگی کشور و دفاع از انقلاب اسلامی را به جهانیان و خصوصاً دشمنان بغض‌آلود کشورمان به نمایش گذاشتند.

مناسب است در اینجا تشکر خود را از رهبری معظم انقلاب برای عفو مقتدرانه و حکیمانه تعداد زیادی از زندانیان فریب خورده بمناسبت ایام الله دهه فجر که موجب الفت بیشتر و آرامش در کشور شد، ابراز داریم.

آنچه که گاه آزردگی این ملت شریف و بزرگوار را به دنبال دارد، گرانی و تورم افسار گسیخته، فاصله طبقاتی ومشکلات فرهنگی واجتماعی می‌باشد که فعالیت مضاعف مسئولان را می‌طلبد. شورای ائتلاف انقلاب استان چهارمحال و بختیاری با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ضمن دعوت همه مسئولان به حرکت در چارچوب قانون و توجه به مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، همه اقشار و مسئولان را به وحدت حول محور ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) دعوت نموده و همگان را به شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت می‌نماید.

کد خبر 437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha