دعوت شورای ائتلاف سمنان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال و در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و ارایه دستاوردهای انقلاب برای اقشار مختلف جامعه است.

دشمنان این انقلاب همیشه و در همه حال با توطئه های مختلف در صدد تضعیف این انقلاب و فراموشی دستاوردهای آن هستند، اما دهه فجر، یادآور حماسه، اقتدار، رشادت و ایستادگی ملت ایران علیه ظلم و استکبار جهانی است و یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی میداریم که در طی سالهای پس از انقلاب اسلامی، ایادی استکبار و در راس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از هیچ حربه ،ترفند و تلاشی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی دریغ ننموده اند و در حوادث ماه های گذشته نیز تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور به کار بستند، اما با یاری پروردگار و مقاومت ملت انقلابی و سلحشور ایران اسلامی طعم تلخ شکست را چشیده اند.

از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در آستانۀ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت، از عموم مردم شریف استان سمنان و به ویژه جوانان دعوت می نماید با حضور پر شور در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان به نمایش بگذارند.

کد خبر 440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha