بیانیه حزب توسعه و عدالت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی همچون ادوار گذشته از ملت آزادی‌خواه به جهت حضور پرشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورد.

سرویس احزاب شانا - حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

۲۲بهمن ماه روز جوانه زدن بذری است که پیشوای کبیر انقلاب اسلامی آن را در دل مردمان سرزمین استبدادزده ایران کاشته تا با خون شهدای اسلام آبیاری و با نور عدالت علوی رشد پیدا کند .

روزی که ملتی بیدار اما زنجیر شده در خفقان حاکمان دست‌نشانده یک آغاز جدید را رقم زده،گویی که تاریخ از ابتدا دوباره نوشته شده است.

سربازانی که قلب‌ها ‌و ذهن‌هایشان از گهواره‌ها با گفتمان حضرت امام آشنا شد و ذره ذره وجودشان پر شده از نور اسلام ناب محمدی،سربازانی که در زمستان سرد۵۷ رخداد قرن را رقم زده تا بذر تازه جوانه زده انقلاب اسلامی ریشه‌های استبداد داخلی و استکبار خارجی را درهم شکسته و با حضور همیشگی همان سربازان،امروز تبدیل به درختی تناور شده که میوه‌اش چنان حلاوتی برای محرومین و مستضعفین عالم دارد که دنیای استعمار را دچار یاس و ناامیدی کرده است.دشمنان قسم خورده‌ای که هرچه خصم و خشم آنان بیشتر،ایمان مردان و زنان ایران زمین در حفاظت از این بذر تازه شکفته بیشتر خواهد شد.

در دوران دفاع مقدس که بذر انقلاب اسلامی ایران تازه تبدیل به نهالی جوان شده بود سربازان امام امت چنان طوفانی آفریدند که کاخ‌های ظلم را در تمام گیتی به لرزه درآورده تا شکوه این انقلاب امروز چنان عالم‌گیر شود که رویای صدور آن به دست جانشین برحق امام خمینی محقق شده و نام رهبر جمهوری اسلامی ایران یعنی امام خامنه‌ای لرزه‌ای شده است بر اندام بدخواهان ایران اسلامی،رهبری که خود به پیروی از امام دل‌ها با صدور بیانیه گام دوم انقلاب،جوانان مومن انقلابی را به میدان اداره کشور فراخوانده تا با جوانگرایی و جوانسپاری نشان‌دهد که فجر انقلاب اسلامی ایران پایانی ندارد امروز با اهالی این سرزمین است تا با اتحاد و هم‌بستگی همچون گذشته از نفاق و دشمنی وابستگان غرب عبور کرده و با پیشرفت و اقتدار تمدن اسلامی را رقم زده و در سایه ولایت رفاه و آرامش را برای نسل‌های آینده خود در ورای وابستگی فراهم نمایند.

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی همچون ادوار گذشته از ملت آزادی‌خواه به جهت حضور پرشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آورده تا این حضور بار دیگر پایگاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده و آبی باشد بر آتش اختلاف افکنی دشمنان داخلی و خارجی این دیار کهن.

کد خبر 444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha