بیانیه شورای ائتلاف همدان در چهارمین سالگرد گام دوم انقلاب

در بیانیه شورای ائتلاف همدان آمده است: انقلاب اسلامی در نوع و ماهیت خود در جهان یک انقلاب جامع ، فراگیر و کم نظیر است.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

     جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهَوقَا      انقلاب ما انفجار نور بود . حضرت امام خمینی (س)

انقلاب اسلامی در نوع و ماهیت خود در جهان یک انقلاب جامع ،  فراگیر و کم نظیر  است . از منظر قرآن کریم تنها دو انقلاب منجر به حاکمیت تمام عیار دین شد ؛ یکی انقلاب حضرت موسی (ع) و دیگری انقلاب حضرت محمد مصطفی (ص)  

انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) سومین زنجیره انقلاب ها از این نوع است که کاملا صبغه ی الهی و رنگ خدایی دارد و فراگیر و جامع است و منجر به تشکیل حکومت  و بروز و ظهور حاکمیت دین در عرصه ی  اجتماع شد .  

بنیان گذار این انقلاب حضرت امام خمینی سلام الله علیه  حاصل و نتیجه ی چهل نسل تهجد و نماز ، دعا و ابتهال به درگاه خداوند و مجاهدت روحانیت اصیل شیعه بود.  

 او باشناخت اسلام و حقایق نورانی آن ،  از زلال معرفت سخن گفت و با طرد استکبار شرق و غرب از صحنه سیاسی و با نفی گفتمان متجمد (تحجر) و متجدد (انفعال) ، گفتمان مجدد را درسیمای اسلام ناب محمدی (ص) مطرح نمود.

 امام (ره) دین را و آیه های انسان ساز قرآن کریم را به صحنه های عشق آفرین زندگی کشاند و با انهدام ساختارهای نظام پوسیده ی طاغوتی ، حکومتی مبتنی بر دین و اصل رکین ولایت مطلقه فقیه در ادامه مسیر حرکت حاکمیت پیامبران و ائمه هدی علیه السلام بنیان گذاشت و در ادامه راه  ، خلف صالح او رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ،  مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز در طوفان خیزترین برهه های روزگار ، کشتی سرنوشت ما را به ساحل فلاح وصلاح رساند و از گرداب های هول و وحشت به جزیره امن استقلال ، عزت ،آزادی و جمهوری اسلامی هدایت کرد و امروز پیام انقلاب به جهان تشنه حقیقت ، معنویت و عدالت صادر شده است و با الهام از رهنمود های امامین انقلاب و اقتدار شهیدان سرفراز و بالنده برای اجرای گام دوم  و تشکیل تمدن اسلامی خویش محکم و استوار به پیش می رود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و درچهارمین سال گام دوم، با تاکید بر حفظ ارزش ها ، و انسجام همه نیروهایی که دل در گرو آرمانهای شهیدان عزیز و امامین انقلاب دارند. ازهمه مردم ولایتمدار وشهید پرور استان دار العلم ، دار الجهاد و دار المومنین همدان دعوت می نماید تا باخلق حماسه حضور عاشقانه در روز شنبه ۲۲ بهمن۱۴۰۱ بصیرت و وحدت انقلابی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

کد خبر 446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha