فراخوان شورای ائتلاف ایلام به راهپیمایی ۲۲ بهمن

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور سالروز به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت سلحشور ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور استقلال ، آزادی و عدالت است .

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن فراخوان صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور سالروز به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت سلحشور ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور  استقلال ، آزادی و عدالت است .

یوم الله ۲۲ بهمن تجلی بهار پیروزی و سربلندی امت خداجوی ایران اسلامی است که با نثار جانشان بنیان ظلم را فرو ریختند و از پس قرن ها سکون و سکوت راه به سوی استقلال و آزادی گشودند .

اینک و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در لبیک به فرامین امامین انقلاب و به پاسداشت یاد و نام همه شهیدان والا مقام نظام اسلامی از عموم مردم شریف  و ولایتمدار استان ایلام و جوانان فهیم این استان دعوت می‌کنیم که با درک شرایط حساس کنونی بار دیگر با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  پیام ایستادگی بر سر ارزش ها و حرکت در مسیر نورانی آرمانهای انقلاب را با انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب و نوکران و مواجب بگیران داخلی آنها به دنیا اعلام و  ترفندهای دشمنان زبون و ذلیل را در نطفه خفه و آنان را منکوب و مایوس کنند .

همه می آییم برای عظمت ایران   - وعده ما راهپیمایی تاریخی و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن

کد خبر 448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha