بیانیه شورای ائتلاف کردستان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب ملت ایران تنها به جابجایی قدرت در یک کشور نیانجامید، بلکه این انقلاب سبب احیای هویت اسلامی در میان امت اسلام و ایجاد روحیه مقاومت و خودباوری در برابر سلطه در میان آزادی‌خواهان جهان شد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

والْفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشْرِ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَالَّیْلِ إِذَا یَسِرِ

۲۲ بهمن سرآغاز حرکتی تحول آفرین رو به جلو و استقلال بخش برای ایران اسلامی بود؛ ایرانی که پیش از این در چنگال زورگویان و سلطه جویان هر روز در حال ضعیف شدن بود با پیروزی انقلاب اسلامی امروز به قدرتی چشمگیر در منطقه و جهان مبدل شده است.

انقلاب شکوهمند ملت ایران تنها به جابجایی قدرت در یک کشور نیانجامید، بلکه این انقلاب سبب احیای هویت اسلامی در میان امت اسلام و ایجاد روحیه مقاومت و خودباوری در برابر سلطه و استکبار غرب و شرق در میان آزادی خواهان جهان شد و الگویی مترقی و الهام بخش از حاکمیت متناسب با معنویت و فطرت انسانی را به عالم ارائه داد.

از طرفی نور پرفروغ انقلاب اسلامی در عرصه جهانی از شمال آفریقا تا مدیترانه و از مدیترانه تا شرق هندوستان و حتی در غربی ترین نقطه زمین یعنی قلب آمریکا در حال تابیدن است و مستضعفان جهان در جبهه مقاومت توانستهاند اراده و برتری خود را بر سلاحهای مرگبار سخت نیمه سخت و نرم دشمن تحمیل نمایند.

بی شک این دستاوردها و تحولات مبتنی بر رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) و حضور آگاهانه ملت شریف ایران با تاسی به مبانی اصیل اسلامی آزادگی و شرافت ، وحدت و یکپارچگی استقامت و پایداری بدست آمده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ امام راحل و شهدای ایران اسلامی و تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب از مردم شریف و ولایتمدار استان کردستان دعوت مینماید با حضور گسترده خود در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ باردیگر موجبات یاس دشمنان و شادی همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازند

کد خبر 453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha