قدردانی شورای ائتلاف قزوین از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بار دیگر مردم انقلابی، بصیر و زمان شناس ایران با حضور وحدت آفرین در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ماندگاری در تاریخ آفرید.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین از حضور باشکوه و حماسی مردم مومن و انقلابی استان قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم انقلابی، بصیر و زمان شناس ایران با حضور وحدت آفرین در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ماندگاری در تاریخ آفرید و دشمنان قسم خورده و بدخواهان وطن با شکوه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مات و مبهوت و عزادار نموده و با به خاک مذلت مالیدن بینی ضد انقلاب، دوستان میهن و آزادگان جهان را شادمان و مسرور و امیدوارتر کرد.

ملت عزتمند و مقتدر ایران اسلامی مجدد با صدای بلند ورسا به جهانیان اعلام کرد که همواره به آرمان‌های ملکوتی و بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی با تمام وجود وفادار بوده ودر حراست و حفاظت از آنها تردیدی در دل خود راه نداده و در تمام میدان های مبارزه و سرنوشت ساز حضور حماسه آفرین خواهد داشت .

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین خاضعانه وبا تمام وجود از ملت بزرگ ،قهرمان و ولایتمدار  ایران سرافراز، خاصه از عموم مردم مومن و انقلابی استان قزوین و تمام دست اندرکاران و متولیان و مسئولین برگزاری راهپیمایی در سراسر استان به جهت خلق این حماسه کم نظیر ، پر شور ، دشمن کش ،امید آفرین ،وحدت بخش ، کم نقض و خلاقانه تقدیر و تشکر نموده و اعلام می نماید با اراده بیشتر و مصمم تر پیگیر مطالبات برحق مردم عزیر خواهد بود و از مسئولین محترم هم به جد  می خواهیم با وحدت ، همدلی و تلاش بی وفقه وشبانه روزی در جهت رفع مشکلات مردم بیش از گذشته اهتمام  و کوشش داشته باشند.

کد خبر 473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha