تقدیر و تشکر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در این بیانیه آمده است: مردم ایران هرگز خیانت سیاست بازان فرصت طلبی که در آغاز اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه‌هایی در صدد تحریک ملت و ایجاد آشوب و جنگ خیابانی و پروژه کشته سازی بودند، فراموش نخواهد کرد.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در قدردانی از حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

حضور شگفتی آفرین ده ها میلیون ایرانی سبکبال در راه پیمایی و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر جلوه زیبایی ازعزت و عظمت ملتی را به نمایش گذاشت که با اراده ای پولادین بادبان های افتخار را کشیده اند تا از دل طوفان ها عبور کرده و به ساحل مقصود برسند.

 حضور قشرهای مختلف شهری و روستایی و نوجوانان و جوانان و میانسالان  و سالخوردگان طیف زیبایی ترسیم کرده بود که قریب یک سده از تاریخ این ملت را روایت می کردند . جشن سراسری بهمن ۱۴۰۱ ازوحدت و انسجام ملتی زنده و پویا، وطن پرست، فرهنگ دوست و تمدن ساز حکایت می کرد که عزم خود را برای رسیدن به قله های پیشرفت و سعادت جزم کرده اند. ملتی که برای تحقق  خواسته رهبر و مقتدایشان در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی سنگ تمام گذاشتند. آنجا که فرموده بود: « بیست و دوم بهمن امسال انشاءالله به توفیق الهی مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر، مظهر اتحاد ملی است و توصیه ام به آحاد مردم این است سعی کنند این راهپیمایی را، این روز بزرگ را، این حرکت باشکوه را مظهر اتحاد ملی و وحدت ملی قرار دهند و این پیام را بطور صریح به دشمن برسانند که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی، تلاش خنثی شده ای است.»

افزایش معنادار حضور مردم در جشن ملی امسال و بازخوانی ترانه ها وعاشقانه هایی همچون "سلام فرمانده" که آن را با شور و شوقی وصف ناپذیرتقدیم رهبر و مقتدایشان می کردند، پاسخی روشن و شفاف به کسانی بود که تصور ضعف و فتور جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند.

برای چهل و چهارمین سال متوالی، بازندگان بزرگ این میدان بازهم دشمنانی بودند که در شناخت مردم بزرگ ایران اسلامی دچاراشتباه محاسباتی شدند. همین چند ماه قبل بود که دشمنان این مرز و بوم با طرحی کلان و حساب شده و به بهانه خونخواهی یک دختر جوان، تلاش کردند مردم را که صاحبان اصلی این انقلابند در مقابل انقلاب قرار دهند، اما مردم هوشیار کشورمان با بصیرت هرچه تمام تر نقاب از چهره گرگ هایی که پوستین میش بر تن کرده بودند، کنار زدند و باردیگر دشمنان و بدخواهان این ملت را مایوس ساختند.

آمریکا و صهیونیست ها و متحدان غربی آنها گمان می کردند با استخدام چند شبکه تلویزیونی و بکارگیری فضای مجازی و دروغ پردازی و راه اندازی آشوب خیابانی می توانند رشته پیوند وحدت و همدلی ایرانیان را بگسلند، غافل از آنکه ملت ایران سال ها است دریافته اند که یکپارچگی ، سعادت و وحدت ایران عزیز در گرو صیانت از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

مردم ایران هرگز خیانت سیاست بازان فرصت طلبی را که در آغاز اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه هایی در صدد تحریک ملت وایجاد آشوب و جنگ خیابانی و پروژه کشته سازی بودند و در روزهای اخیر نیز با پیشنهاد رفراندوم و عبور از قانون اساسی و القای بن بست در کشور با دلقکان دست آموز خارج کشور همسو و هم سخن شده اند، فراموش نخواهد کرد و حساب خادمان را از خائنان جدا خواهند کرد.

حماسه های مردم ایران پایان ندارد، همانگونه که اوراق دفتر افتخارات این ملت بزرگ از شمار بیرون است. دشمنان این مرز و بوم باید در برابر ایمان و بصیرت و عزم و اراده این ملت تسلیم شوند . مردمی که در بیست و دوم بهمن سال یکهزار و چهارصد و یک در چهل و چهارمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، خیابان ها را به تسخیر گام های استوار درآورده بودند، بار دیگر اقتدارو سرزندگی نظام برکشیده از ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن را به رخ دشمنان کشیدند که فتح افق های دوردست و تحقق تمدن نوین اسلامی را در کف اراده خود دارند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از حضور ده ها میلیونی ملت بیداردل ایران اسلامی با امید به فضل الهی برای ایرانیان عزیزو همه کسانی که قلب هایشان برای این مرزو بوم می تپد، آینده ای روشن و پرافتخار را از درگاه الهی مسالت دارد. مردم مجاهد و سخت کوش ایران عزیز که خود را صاحب این انقلاب با عظمت و الهام بخش می دانند، با الهام گیری از این وعده محتوم که: والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا، در امتداد مسیری که درگذشته پیموده‌اند به راه پر افتخار خود در آینده ادامه خواهند داد.

اکنون همه کسانی که در مسوولیت های مختلف اداره کشور قرار دارند، وظیفه دارند خدمتگزاری به این ملت را در بالاترین حد وجهه همت خود سازند همانطور که ملت وفاداری خود را به انقلاب و آرمان های آن به اوج رساند.

کد خبر 477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha