مردم بار دیگر ثابت کردند پای کار ولایت و انقلاب هستند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: مردم عزیز ما در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر نشان دادند بر سر آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده اند.

سرویس استان‌های شانا - حسین هاشمی تختی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هرمزگان با اشاره به راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور، تصریح کرد: مردم ما علی رغم تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه و گروهک های ضد انقلاب در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انسجام به خیابان ها آمدند و بار دیگر ثابت کردند پای کار ولایت و انقلاب هستند.

وی درباره حضور مردم هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز خاطرنشان کرد: در هرمزگان هم مردم شریف ما در تمام شهرها و روستاها به میدان آمدند و نشان دادند بر سر آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده اند.

هاشمی تختی در توضیح پشتیبانی مردم از انقلاب و وظیفه مسئولان در این زمینه، بیان داشت: مردم با همه مشکلاتی که دارند از جمله تورم و گرانی، عاشقانه حمایت از  انقلاب را فریاد زدند و دشمن را ناکام گذاشتند، باید قدردان مردم عزیزمان باشیم و مسئولان با جدیت بیشتری به حل مشکلات مردم اقدام کنند، لازم است دولت وزرا و استانداران را تقویت کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هرمزگان همچنین با نگاهی کلان، ماهیت اقدامات دشمن و وضعیت کشور را اینگونه تبیین کرد: دشمن دید ایران اسلامی موفق و در حال فتح قله است، میخواست در مسیر ما مانع ایجاد کند اما نتوانست، ما هم اگر بتوانیم اقتصاد و معیشت مردم را سامان دهیم، دشمن را به طور کامل ناامید خواهیم کرد.

کد خبر 481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha