حضور عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه ولایتمداری ملت عزیز است

دبیر شورای ائتلاف خراسان جنوبی حضور عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه ولایتمداری مردم عزیز ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست نقشه های دشمن را به تصویر کشید.

سرویس استان‌های شانا - محمد محمدیان فر، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور و همچنین شهر بیرجند مرکز استان را عالی و پرشکوه توصیف کرد و گفت: در شهر ۲۵۰ هزار نفری بیرجند، از جمعیت حاضر در راهپیمایی برآورد ۷۰هزار نفری شده است که افزایش ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

*حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست نقشه های دشمن را به تصویر کشید

وی در تبیین پیامد این حضور عظیم برای دشمن و نشانه آن برای انقلاب، بیان داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، شکست نقشه های دشمن را به تصویر کشید و دشمن بار دیگر فهمید مردم عزیز ما وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی همچنین افزود: علی رغم جنگ ترکیبی مردم پای کار انقلاب هستند و با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اینطور به میدان می آیند.

محمدیان فر حضور پرشکوه ملت در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه ولایتمداری مردم عزیز ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: مسئولان در نسبت با وفاداری مردم به انقلاب، باید در تحقق اهداف انقلاب و خواست مردم بکوشند.                                                                                                           

کد خبر 483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha