بانوان با پوشش‌ها و اعتقادات متفاوت در راهپیمایی امسال حضور داشتند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی البرز با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مسئولان قدر مردمی را که پروانه وار، دور انقلاب اسلامی و مقتدای فرزانه انقلاب می گردند، بدانند.

سرویس اخبار شانا - خانم معصومه آقایی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز درباره حضور بی سابقه و مثال زدنی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور و نیز استان البرز بیان داشت: حضور مردم بسیار باشکوه و چشم نواز بود و فتنه ها را شست و برد.

وی با بیان اینکه همه قشرها و گروه ها در راهپیمایی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه ملت عزیز نشان داد تلاش دشمن بیهوده است و مردم پا در رکاب ولایت و انقلاب هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز در تبیین وظیفه روی دوش مسئولان در نسبت با ایستادگی مردم بر اصول و آرمان های انقلاب، ابراز داشت: مردم عزیز ما بیش از توان خود برای انقلاب مایه می گذارند، مسئولان هم باید پای کار مردم باشند و حداقل آنچه را در توان دارند، برای حل مشکلات به میدان بیاورند.

خانم آقایی در ادامه همین موضوع گفت: مردم ما با وجود همه گلایه ها پای کار آمدند، بانوان با پوشش ها و اعتقادات متفاوت حضور داشتند، مسئولان قدر لحظه به لحظه و قدم به قدم این حضور عاشقانه را بدانند، قدر مردمی که پروانه وار، دور انقلاب اسلامی و مقتدای فرزانه انقلاب می‌گردند.

وی برخی مشاهدات خود از زیبایی های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان البرز را اینگونه بیان داشت: در بحبوحه این راهپیمایی عظیم و تماشایی، خانمی را مشاهده کردم که با دو فرزند "سه ساله" و "سه ماهه اش" آمده بود و با نشانه هایی از خستگی، کنار خیابان نشسته بود و پیرمردی را که توان ایستادن نداشت و پرچمی را به دست گرفته بود، کناری نشسته بود و می گفت الگوی ما باید «حاج قاسم» باشد.

کد خبر 485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha