بیانیه شورای ائتلاف خوزستان در تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ٢٢بهمن

ملتی که در صحنه ها و عرصه های مختلف این چنین حماسه می آفرینند شایسته توجه و کوشش مضاعف مسئولین جهت رفع نواقص و مشکلاتشان هستند.

سرویس استان های شانا- شورای ائتلاف نیرهای انقلاب اسلامی استان خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از ملت شریف ایران بابت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و پراقتدار ملت آگاه و زمان شناس ایران بویژه مردم شریف خوزستان در راهپیمایی پرشکوه یوم الله٢٢ بهمن، بار دیگر جهان را مبهوت خود ساخت، بینی دشمنان را به خاک و تحسین آزادگان جهان را برانگیخت.

ملت ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که همواره در بزنگاه های حساس و روزهای سرنوشت ساز، با عزمی راسخ، اراده ای پولادین و شوری همراه با شعور در صحنه حاضر شده و به ندای مولایشان لبیک می گویند و دشمنان قسم خورده این آب و خاک را مأیوس و نا امید می گردانند.

ملتی که در صحنه ها و عرصه های مختلف این چنین حماسه می آفرینند شایسته توجه و کوشش مضاعف مسئولین جهت رفع نواقص و مشکلاتشان هستند. این نیز عاملی دیگر برای بکار گیری تمام همت و تلاش مسئولان برای پاسخگویی به این بصیرت و شور است.

آری مردمی که باوجود مشکلات و معضلات، پیشرفت های مادی و معنوی نظام اسلامی را با تمام وجود حس کرده و با درک دشمنی ها و شرایط جنگ شناختی ترکیبی با بصیرت خود تبیین رهبری را فهم کرده و در راستای حفظ این نظام مقدس از هیچ کوششی حتی تقدیم جانشان فروگذار نمی کنند، شایسته بهترین ها هستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان بدین وسیله تشکر و قدردانی خاضعانه از ملت ایران خصوصا عموم مردم و انقلابی خوزستان جهت حضور حماسیشان در راهپیمایی و خلق ٢٢ بهمن پرشور را اعلام می دارد و همچنان مطالبه گری و کمک به مسئولین جهت رفع مشکلات را یکی از وظایف اصلی خود قلمداد کرده، در راستای انجام این تکلیف همواره به بیان مطالبات مردم استان و پیگیری مشکلات و معضلات آنها و کمک به مسئولین، مصمم تر خواهد پرداخت و این امر را در حق چنین مردم فهیم و با بصیرت و ایثارگری، بسی کم می داند.

وفقنا الله لذلک

کد خبر 486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha