رئیس شورای ائتلاف البرز: به مردم بدهکار بودیم، بدهکارتر شدیم

رئیس شورای ائتلاف البرز با اشاره به راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، گفت: ملت بزرگ ایران سنگ تمام گذاشت، به مردم بدهکار بودیم، بدهکارتر شدیم، به شکرانه این نعمت باید شبانه روز به مردم خدمدمت کنیم.

سرویس استان‌های شانا - علاء الدین سیفی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی البرز در توصیف راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن این استان، با بیان اینکه استان البرز "ایران کوچک" است و رویدادها در اینجا نمود و بروز کشوری دارد، بیان داشت: جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی امسال، حداقل ۱۵ درصد بیشتر بود که اکثریت آنها جوان بودند و شور و نشاط خیلی بیشتری می دیدم.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را همایش وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: امتیاز بسیار مشهود راهپیمایی امسال این بود که عده ای از مردم عزیز که سال های پیش در این راهپیمایی نبودند، امسال شرکت کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی البرز در ادامه با اشاره به اینکه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها بسیار فعالانه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: دشمن فکر می کرد می تواند این عزیزان را لشکر خود کند اما نوجوانان ما با شجاعت حضور یافتند، جلوی دوربین آمدند و وفاداری و عشق خود به انقلاب را ثابت کردند.

سیفی بیان داشت: حتی بانوان کم حجاب هم حضور به هم رساندند و عشق و ایستادگی خود پای انقلاب اسلامی و رهبر حکیم انقلاب را نشان دادند.

وی در توضیح پیامد این حضور عظیم برای دشمن و اثرات آن برای جبهه انقلاب با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، پوزه یاوه گویان داخلی و خارجی را به خاک مالید، ابراز داشت: این همایش وحدت و همدلی موجب تقویت ایمان برای مؤمنین و انقلابیون و برای آنها که تردید دارند، موجب رفع تردید و اطمینان شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی البرز مراتب قدردانی خود از مردم را اینطور ابراز داشت: نمی توانیم برویم دست و پای تک تک مردم را ببوسیم که ما را سربلند کردند و پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند اما برای ما وظیفه جدید ایجاد شده است و آن، اینکه تک تک ما گلایه های مردم را با تلاش برای رفع مشکلات شان برطرف کنیم. مسئولان احساس کنند که به مردم بدهکار هستند.

سیفی همچنین افزود: ملت بزرگ ایران سنگ تمام گذاشت، به مردم بدهکار بودیم، بدهکارتر شدیم، به شکرانه این نعمت باید شبانه روز به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha