حضور عضو شورای مرکزی ائتلاف در مسجد جامع سوهانک

آقامیری گفت: از آغاز به کار شورای ششم نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم برگزار گردیده است.

سرویس استان‌های شانا - حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب و رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در نودمین"نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور" ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع سوهانک منطقه یک به همراه مهندس صباغ شهردار منطقه به درخواست های شهروندان این محله رسیدگی کرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور باشکوه جلوه دیگری از وفاداری و تجدید میثاق امت با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و پیام این حماسه بزرگ به مسئولان، لزوم عزمی استوار، برنامه ریزی و تلاشی مجاهدانه برای خدمت به مردم عزیز و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی مردم است.

آقامیری با بیان اینکه از آغاز به کار شورای ششم نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور را با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم برگزار گردیده است، تصریح کرد: شناسایی و پیگیری مشکلات در مقیاس‌های کوچک محلی، سرعت بخشی در خدمات رسانی، ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم و دیدار بدون واسطه و  به صورت مستقیم مردم با مدیران شهری به صورت محلی از جمله اهداف این برنامه است.  

او با بیان اینکه برخی اتفاقات در زمان بارش برف طبیعی است، یادآور شد: به طور طبیعی با یک بارش باران، تهران دچار ترافیک می شود و وقتی بارش برف ۶۰ درصد تهران را پوشش می دهد، باعث مشکلاتی برای مردم می شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در ادامه افزود: باید فرهنگ سازی در شهر صورت بگیرد و مردم به ویژه در نقاط شمال شهر به دلیل اختلاف سطحی که وجود دارد؛ باید بدانند که از درب منزل زنجیر چرخ استفاده کنند و نباید توقع داشته باشند که شهرداری در ابتدا در کوچه ها شن پاشی و برف روبی کند و قطعاً اولویت با معابر بزرگراهی است؛ لذا باید شهروندان در چنین مواردی که گاها اتفاق می افتد پیش از خروج از منزل، خودروی خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

شناسایی و پیگیری مشکلات در مقیاس‌های کوچک محلی

کد خبر 504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha