رئیس شورای ائتلاف کردستان: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال استان چشمگیر بود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: هرگاه دشمن با فضاسازی از مردم خواسته به خیابان بیایند، ملت بزرگ ما برعکس عمل می کنند و برای حمایت و پشتیبانی از انقلاب و رهبری به میدان می آیند.

سرویس اخبار شانا - حجت الاسلام سید محمد سادات، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در استان را علی رغم فضاسازی ضد انقلاب بسیار باشکوه دانست و گفت: مردم استان کردستان از اغتشاشات و شرارت دشمن منزجر هستند و با وجود تبلیغات زیاد ضد انقلاب مبنی بر اینکه مردم در راهپیمایی شرکت نمی کنند، حضور چشمگیری داشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما با این حضور باشکوه به ضد انقلاب پیام دادند که علی رغم مشکلات اقتصادی، عاشق نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند و پای انقلاب ایستاده اند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان هوشیاری مردم در وفاداری خود به انقلاب اسلامی را اینگونه توضیح داد: هرگاه دشمن با فضاسازی از مردم خواسته به خیابان بیایند، ملت بزرگ ما برعکس عمل می کند و برای حمایت و پشتیبانی از انقلاب و رهبری به میدان می آید.

حجت الاسلام سادات بار دیگر با تأکید بر اینکه مردم با وجود برخی نارضایتی ها از عملکرد اقتصادی مسئولان به صحنه حمایت از نظام و انقلاب اسلامی آمدند، تصریح کرد: شعار اغتشاشگران مبنی بر زن، زندگی، آزادی برای ملت بزرگ ایران مفهومی نداشت و دردی از مردم دوا نمی کند. آنها با این شعار به دنبال ترویج بی بند و باری و فساد بودند اما با واکنش قوی ملت شریف ایران در پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی مواجه شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متأسفانه در استان هنوز بانیان وضع موجود از دولت قبل سرکار هستند، فرماندار تغییر کرده اما مدیران و بخشداران قبلی سرجای خود هستند. در استانداری هم مدیران کل از دولت پیشین هنوز سرکار هستند. در همایشی که حضور داشتیم، همه اعضا از استان های مختلف همین گلایه را داشتند، آیت الله رئیسی بسیار زحمت می کِشند، ان شاءالله یک تحول مدیریتی هم رقم زده شود.

کد خبر 513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha