تحلیل دکتر حدادعادل از پیام راهپیمایی امسال برای دشمنان

رئیس شورای ائتلاف در نطق ابتدایی جلسه شورای مرکزی ائتلاف گفت: امیدواریم خداوند به ما اخلاص دهد و در این کار سیاسی که انجام میدهیم در مسیر انقلاب باشیم.

سرویس اخبار شانا - دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه شورای مرکزی ائتلاف ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

متن کامل سخنان دکتر حدادعادل در این رابطه به شرح زیر است:

"من لازم میدانم در ابتدای جلسه، سالروز ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک بگویم و خدا را شاکرم از اینکه توفیق پیدا کردم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی این انقلاب را هم ببینم.

همیشه با حضور در این راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطره هفته ها و ماه های قبل از ۲۲ بهمن سال ۵۷ در خاطرم تکرار میشود و آن روزهای خدایی، ایام الله به تعبیر قرآن و آن حس و حال سال های اول انقلاب و آن صفا و لطف و معنویت. خدا را شکر میکنیم ما در این چهل و چهار سال دنباله رو این قافله بوده ایم، ان شاالله خدا توفیق بیشتر هم به ما عنایت کند.

یک تبریک مضاعف هم باید عرض کنیم، حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی امسال که خیلی معنا داشت، یک قوت قلبی به همه مردم متدین و انقلابی داد که صحنه از ملت خالی نیست و اگر در این پاییز امسال، یک چند هفته ای خیابان ها عرصه جولان یک اقلیتی بود در تظاهرات، حالا مردم با حضور چند میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب آن اقلیت را دادند و باعث دلگرمی و پشت گرمی شد.

پیامی داشت این حضور،‌ هم برای دوستان، هم برای دشمنان،‌ بالاخره آن دولت هایی که پشتیبانی میکنند از اینها، حساب میکنند که هرکسی بخواهد بیاید در این کشور با یک همچین لشکر مخالفی روبه رو است و این چیزی نیست که بتوان به آسانی آن را تدبیر کرد و این یک واقعیت است.

بنده در روز راهپیمایی و بعد از آن نیروهای انقلابی را که میدیدم، همه شاد و با نشاط بودند و انگار که یک غمی از روی دوششان برداشته شده بود، امروز هم ملاحظه کردید که مقام معظم رهبری با اظهار عجز از تشکر از این مردم، عظمت این راهپیمایی را بیان کردند.

امیدواریم خداوند به ما اخلاص دهد و در این کار سیاسی که انجام میدهیم در مسیر انقلاب باشیم، در مسیری که امام و رهبری برایمان ترسیم کردند باشیم، در مسیری که شهدا انتظار دارند باشیم، حاصل کارمان این باشد که از مشکلات این مردم کم شود و شیرینی انقلاب را در زندگی مادی و معنوی هرچه بیشتر بچشند.

همچنین ایام شهادت امام موسی ابن جعفر(ع) است و آن حضرت هم در بین ائمه، مظهر زندان کشیدن در راه مبارزه با طاغوت زمانه خودش است. ان شاالله که خداوند به ما عنایت کند و به ما توفیق خدمت دهد و این خدمت را از ما بپذیرد و طوری شود که ما دست خالی نباشیم و ولی زمانه خودمان را تنها نگذاشته باشیم و به وظیفه خودمان عمل کرده باشیم."

کد خبر 517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha