پیام تسلیت شورای ائتلاف نیروهای اتقلاب به مناسبت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی

بدون تردید خون این شهید سعید دامان پر از ننگ دشمنان و مزدوران داخلی بدخواهان این ملت را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه عدل الهی و مردم رسوا خواهد ساخت.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای جنایت ترور مولوی عبدالواحد ریگی از علمای استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت. متن این بیانیه بدین شرح است:

شهادت مظلومانه مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش که از چهره های سرشناس و مورد وثوق مردم نجیب و غیور سیستان و بلوچستان بود، موجب تاسف و تاثر گردید.

آن روحانی عزیز و خیرخواه که در تمامی مراحل انقلاب  اسلامی ، دوران دفاع مقدس و ادواری که دشمنان با فتنه گری سعی در کاشتن بذر کینه و اختلاف در صفوف شیعه و سنی داشتند، منادی تقریب و تحکیم مبانی دین بود و با تدابیر و روشنگری های خویش از تهدیدها و رنج ها نهراسید و سرانجام جان بر سر عهد و پیمان نهاد.

بدون تردید خون این شهید سعید دامان پر از ننگ دشمنان و مزدوران داخلی بدخواهان این ملت را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه عدل الهی و مردم رسوا خواهد ساخت.

امیدواریم دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی به فوریت نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات مسببان، مباشران و عاملان این جنایت ددمنشانه اقدام نمایند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت فقدان ایشان به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان خاش ، شاگردان ، ارادتمندان و خانواده گرامی ایشان، برای آن روحانی متعهد و مردمی رحمت و رضوان الهی را از درگاه احدیت مسالت دارد.

کد خبر 52

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha