کد خبر 522
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
شاکری: رسیدن به افق‌های روشن دور و دیر نیست

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب و دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تحلیل خود را از حماسه حضور راهپیمایی امسال بیان کرد.

سرویس اخبار شانا - مجتبی شاکری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تجلیل از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت:

یکی از شگفتی های جمهوری اسلامی در این چهل و چهار سالی که گذشت،‌ این است که سال به سال یک حرکت هایی که نوبه نو متولد میشود، هم از خود نظام و هم از خود مردم، از جمله نمادش تا حدودی راهپیمایی ۲۲ بمهن است که مردم با حضور تمام سنگینی حجم برنامه ریزی که استکبار جهانی و همدستانشان دارند، با این حال با واکنش هایی از سوی مردم مواجه میشوند که این واکنش ها شگفتی آن هارا چند برابر میکند.

این هزینه هفت هزار میلیارد دلاری که ترامپ بیان کرد، اینها یک واقعیتی است که خودشان اظهار کردند به اینکه این هزینه را انجام دادند، این هزینه را برای چه انجام دادند؟ برای یک انقلابی که زنده است، انقلاب موزه ای نیست، یک انقلاب زنده است و این انقلاب زنده دارد میرود تا تمام راهبرد های آنها را درهم بپیچد و این هزینه ها انجام میشود باوجود اینکه اندیشکده های آنان بسیار فعال تلاش میکنند و شبانه روزی کار میکنند، منتهی نمیتوانند این راهبرد ها و تاکتیک هایشان را انجام دهند و موفق شوند.

آنهم در مقابل یک کشوری که با عنصر خدا، عنصر وحی و عنصر انقلاب میخواهد این کار را انجام دهد، لذا به نظر میرسد که ما واقعا در دنیا معروف هستیم به اینکه تهدید ها را ما تبدیل به فرصت میکنیم و باوجود تمام دشمنی هایی که دشمنان دارند و تمام سطح تحلیلی که خود مردم نسبت به مسائل داخلی دارند،‌ مسائل اقتصادی، کمبودها، مسائل سیاسی و فرهنگی و... اما حضورشان در صحنه، یک حضور تعیین کننده است.

من به نظرم میرسد که ما اگر بتوانیم این ظرفیت و سرمایه را به درستی حفظ کنیم و مسئولین بتوانند مطالبات مردم را به حق پاسخ بگویند، رسیدن به آن افق روشنی که مقام معظم رهبری فرمودند،‌ خیلی دور و دیر نیست.

کد خبر 522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha