دکتر ریاض: ۲۲ بهمن امسال تکالیف مسئولان را سخت‌تر کرد

دکتر سیدعلی ریاض عضو شورای مرکزی و معاون سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تقدیر کرد.

سرویس اخبار شانا - دکتر سیدعلی ریاض معاون سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف در تحلیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم. با این سخن باید شروع کرد که دست این ملت شریف و بزرگ را باید بوسید، با این اتفاقی که دنیا را متحیر میکند و واقعا یک صحنه جدید، زرین و یک افتخار است که همیشه توسط این ملت اتفاق می افتاد.

۲۲ بهمن امسال، یک صحنه تاریخی بود، تکلیف بود، نگاه به فرمان رهبری بود، قیام مردمی با این اوضاع و شرایط، بله قبول داریم، مسائل معیشتی کمی بد شده است، مسائل اقتصادی فشارش روی مردم زیاد است اما مردم به این چیز ها توجه نکردند.

کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد و چقدر حضور زیبای دهه هشتادی ها و دهه نودی ها را دیدیم، بسیار صحنه زیبایی بود، بنده به عنوان یک شهروند و یک ایرانی واقعا بایستی تشکر کنم و تبریک گفت به این مردم شریف، به ندای رهبری جواب دادند مثل همیشه.

مهم تر از همه، بعد از آن صحنه وقوع اغتشاشات، مردم این چنین حضور پیدا کردند، جای تشکر و قدردانی دارد، من به نوبه خودم دست همه شان را میبوسم و ان شاالله هرساله و هرسال با افتخار بیشتر در صحنه های موفیقت آمیز و ان شالله عبور از مشکلات معیشتی در سال آینده.

این موضوع را هم بگویم که در حقیقت تکلیف ما و حجت این مردم بر ما بیشتر میشود و تکالیفشان بر ما سخت تر میشود، مسئولین و مدیران ارشد باید قیام کنند برای این مردم و توجه بیشتری به خواسته هایشان داشته باشند، مردم نشان دادند پای نظام هستند و ما هرچه داریم از این ملت و از این انقلاب است.

کد خبر 523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha