فروزنده: نسل چهارم انقلاب بصیرتر در صحنه است

عضو شورای مرکزی ائتلاف گفت: امسال جوانان عزیز حضور بسیار با شکوهی داشتند، دشمنان نسل چهارم انقلاب را هدف گذاری کرده بودند، اما نسل چهارم انقلاب بسیار موفق و بسیار بصیرتر در صحنه است.

سرویس اخبار شانا - دکتر لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تجلیل از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت:

لازم میدانم از ملت عزیز، بصیر، شریف و هوشمندان تشکر کنم، راهپیمایی بی نظیری که مردم داشتند در روز ۲۲ بهمن، واقعا باید در مقابل این مردم خاضعانه سر تعظیم فرود آورد و بعد از جریان کرونا و مسائلی که پیش آمد، مردم نشان دادند که چقدر بصیر هستند، حامی نظام هستند، حامی ولایت هستند، ضد استبکار هستند.

خب الحمدالله این حضور مردم یک قوتی را و یک فضای مطلوبی را برای نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی فراهم کرد. استکبار جهانی یکبار دیگر فهمید که این ملت بزرگ عهد دیرینه بستند با امام، با آرمان های امام، با رهبر معظم انقلاب، با خون شهدا، و با تمام توان و قدرت پای نظام هستند.

امسال جوانان عزیز حضور بسیار با شکوهی داشتند، دشمنان نسل چهارم انقلاب را هدف گذاری کرده بودند، اما نسل چهارم انقلاب بسیار موفق و بسیار بصیرتر در صحنه است. حضور باشکوه خانم ها را شاهد بودیم، چقدر کار رسانه ای کردند و تخریب کردند.تا به یک شکلی خانم ها را از نهضت انقلاب اسلامی جدا کنند، اما حرکت خانم ها نشان داد که خانم ها پابه پای مردان و حتی جلوتر، حامی انقلاب اسلامی هستند. امیدوارم که همه مسئولین، قدر این ملت را بدانند،‌ مهم ترین سپاس و شکرگذاری به درگاه خداوند و تشکر از این مردم، خدمت کردن است، ان شاالله دولت مخصوصا و همه خدمتگذاران بتوانند کار را دنبال کنند.

صحبتی با منتقدین جریان دولت و کسانیکه هشت سال در راس امور بودند میکنم که به هرحال سکوت کنید و حمایت کنید، الان که یک دولتی با برنامه آمده است و دارد کار میکند و روز به روز افق های امید را بیشتر باز میکند، شما تخریب نکنید، مردم را ناامید نکنید، به هر حال هرکسی مردم را ناامید کند خیانت کرده و در زمین دشمن بازی کرده است.

نقد کنید و همه می‌پذیرند ولی بی انصافی نکنید، امروز ان شاالله کشور روبه پیشرفت است و کار هایی که عقب مانده بوده است در هشت سالی که دولت اصلاحات بوده، ان شاالله با همت مسئولین جلو میرود و ما افق روشنی را در سطح منطقه پیش رو داریم.

کد خبر 533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha