رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: حضور پرشکوه و گسترده تر از پیشِ مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مسئولیت مدیران کشور را سنگین تر کرد، باید شبانه روز به مردم خدمت کنیم.

سرویس اخبار شانا - حجت الاسلام سید علی طاهری، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان درباره حضور مثال زدنی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: دشمن تصور می کرد اثر جنگ ترکیبی و اغتشاشات طراحی و سازماندهی شده را می تواند در راهپیمایی 22 بهمن امسال ببیند اما شاهد بودیم که ملت بزرگ ایران به ویژه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها، امسال گسترده تر و پرشورتر از قبل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور پیدا کردند.

وی افزود: با وجود اینکه امسال تقریبا همه نقاط کشور، دچار سرمای شدید بود اما مانع حضور مردم آگاه و ولایتمدار ما نشد.

*مردم با بصیرت در میدان حضور دارند و توطئه های دشمن را در هم می‌شکنند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه مردم با بصیرت در میدان حضور دارند و توطئه های دشمن را در هم می‌شکنند، ابراز داشت: خداوند مزد این بصیرت و استقامت را رفع مشکلات مردم و تعجیل در امر ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دهد.

*دشمن خود را بی آبرو کرده و نمی تواند در مسیر نورانی انقلاب اسلامی مانعی ایجاد کند

حجت الاسلام طاهری درباره وضعیت کنونی دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن خود را بی آبرو کرده و نمی تواند در مسیر نورانی انقلاب اسلامی مانعی ایجاد کند و این حرکت نورانی قرص و محکم ادامه دارد.

*مردم بصیر و فرهیخته ما اعلام می کنند که وجود مشکلات دلیل بر دست برداشتن از آرمان های والای انقلاب اسلامی نیست

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی علی رغم وجود مشکلات را اینطور تبیین کرد: شرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به معنای نبودن مشکلات نیست بلکه مردم بصیر و فرهیخته ما اعلام می کنند که وجود مشکلات دلیل بر دست برداشتن از آرمان های والای انقلاب اسلامی نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان درباره وظیفه مسئولان نسبت به این وفاداری و ایستادگی مردم پای انقلاب، تصریح کرد: حضور پرشکوه و گسترده تر از پیشِ مردم، مسئولیت مدیران کشور را سنگین تر کرد، باید شبانه روز به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha