رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: در آغاز راهپیمایی اراک، از میدان شهدا تا مصلا تراکم جمعیت وجود داشت و این موضوع تا به حال سابقه نداشت.

سرویس اخبار شانا - حجت الاسلام سید احمد میرمهدی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی درباره راهپیمایی پرشکوه و مثال زدنی 22 بهمن امسال، گفت: راهپیمایی اراک از میدان شهدا به طرف مصلا آغاز می شود، در آغاز راهپیمایی از میدان شهدا تا مصلا تراکم جمعیت وجود داشت و این موضوع تا به حال سابقه نداشت و برنامه مصلا درحالی شروع شد که بسیاری از مردم هنوز در مسیر راهپیمایی بودند.

وی در ادامه توضیح حضور گسترده تر و پرشکوه تر از پیشِ مردم اراک در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: اعلام شد که جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن در اراک، 50 درصد از سال 1398 بیشتر بوده اما از دیدگاه من، 70، 80 درصد بیشتر بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: پیام این حماسه بزرگ به دشمن این بود که شما هرچقدر تلاش کنید، نمی توانید علاقه فطری مردم به انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را از دل‌شان جدا کنید.

حجت الاسلام میرمهدی درباره نسبت میان عملکرد دروغ پردازانه دشمن و ویژگی ملت بزرگ ایران، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با دروغ پیش برود در حالیکه مردم با واقعیت و صداقت عجین هستند و با تمام گرفتاری هایی که دارند، مسأله در ذهنشان روشن است. خودشان وارد صحنه می شوند و دشمن را ناکام می کنند.

وی سپس بیان داشت: با اینکه سیستم صوتی راهپیمایی قطع شد که احتمالا عمدی بود اما مردم با صدای رسا شعارهای خود را فریاد می زدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مردم گلایه دارند اما در میدان حاضر هستند، گفت: مسئولان باید گرفتاری ها را برطرف کنند، مسئولان ما توجه کنند که مردم در مسیر پشتیبانی از نظام اسلامی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند، از این رو اگر مسئولان هم در مسیر مردم قرار بگیرند، مردم حامی آنها هستند.

کد خبر 537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha