اختصاص بودجه ۳۰هزار میلیاردی برای حمل‌ونقل عمومی تهران در سال ۱۴۰۲

حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، از بودجه ۳۰ هزار میلیاردی حمل‌ونقل عمومی تهران در سال ۱۴۰۲ و اضافه شدن ۲هزار دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل خبر داد.

به گزارش شانا - حجت الاسلام سید محمد آقامیری، رییس کمیته عمران شورای شهر تهران و عضو شورای مرکزی ائتلاف، در نود و سومین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور که در مسجد قبا منطقه ۳ برگزار شد، با بیان اینکه از سال گذشته اولویت اصلی شورای شهر تهران بر توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی بوده است، تصریح کرد: خرید اتوبوس، تامین قطعات اتوبوس‌های فعلی و در کنار آن نوسازی به منزله مهم‌ترین نکته مدنظر شورای شهر و مدیریت شهری است.

آقامیری در عین حال از فعالیت ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در حال حاضر در معابر شهری خبر داد و افزود: در بودجه امسال ۴۰درصد بودجه شهرداری به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که اقدامی بی نظیر است.

او با اعلام این خبر که در سال آینده ۲هزار اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد، افزود: در بودجه سال آینده، ۳۰هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که برابر با ۴۰ درصد بودجه شهرداری است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب همچنین در خصوص دیدارهای مردمی مسجدمحور بیان داشت: هدف ما از اینکه مساجد را پایگاه اصلی ملاقات با شهروندان قرار دادیم؛ کاهش فاصله مسئولان با مردم و آگاهی از نیاز، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان است که فرصتی مغتنم برای بررسی و گره گشایی از مشکلات فراهم شود. 

کد خبر 548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha